"אודה" - יוני Z ודיג'יי לויטיקוס ברמיקס חדשהזמר יוני זיגלבוים המכונה יוני Z הוציא את הסינגל ״אודה״ בתחילת החורף, עכשיו זיגלבוים ודיג׳י לויטיקוס משחררים גרסת רמיקס מושקעת ביותר לסוף החופש הגדול (סינגלים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | כ"ט באב | 02.09.162תגובות10100:00/4:02יוני Zיוני זיגלבויםלויטיקוסהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:ר' איצי אקרמן בסינגל חדש: "אתה מיוחד"יאיר טוקר|10.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה1מטורף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אימוגים לתגובהמעריץ12.10.19 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות