לאחר מאבק בסרטן

הבקשה האחרונה של הרצל שאול ז"ל: "אל תרפו עד שאורון יחזור"

בבבית החולים תל השומר הלך לעולמו ביום שישי הרצל שאול, אביו של החייל אורון שאול שגופתו מוחזקת בידי חמאס. "מבקש שתתחייב בפניי שלא תישבר ותחזיר את אורון" ביקש מבנו הבכור ברגעיו האחרונים (חדשות)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בבית החולים שיבא בתל השומר הלך אמש (שישי) לעולמו הרצל שאול ז"ל, אביו של החייל אורון שאול הי"ד שגופתו מוחזקת בידי ארגון חמאס, והוא בן 54 במותו. שאול סבל בשנה האחרונה ממחלת הסרטן ואושפז בבתי החולים פוריה בטבריה ורמב"ם בחיפה. בשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבו הרפואי וביום שישי הוא נפטר בבית החולים בתל השומר.

משפחתו עדכנה כי זמן קצר קודם שנפטר, ביקש הרצל מבנו "לא להרפות עד שאורון יחזור". המשפחה ציטטה את דברי האב: "מאוד רציתי והתפללתי לראות את אורון חוזר, אבל לא היה לי כוח יותר. התישו אותי ושברו אותי. אני מבקש שתתחייב בפניי שלא תישבר, ותחזיר את אורון לאימא שלו. תתקשר לרמטכ"ל ותזכיר לו שגולני שלחו את אורון לקרב בסג'עייה, ושידאג שגולני יחזירו אותו הביתה".

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט שלח את תנחומיו למשפחת שאול: "לפני כשבוע פגשתי בפעם האחרונה את הרצל והבטחתי לו שנמשיך לעשות הכל על מנת להשיב את אורון והדר הביתה, לקבר ישראל. הרצל היה ראש משפחה למופת. אני שולח חיבוק חזק לזהבה ולבני המשפחה ברגעים קשים אלו".

שר הביטחון אביגדור ליברמן ספד: "משרד הביטחון ועם ישראל מרכינים את ראשם עם פטירתו של הרצל שאול ז"ל. נפגשתי עם הרצל לפני כחודש. הרצל עשה כל שביכולתו על מנת להשיב את בנו אורון ז"ל וצר לי שהוא לא זכה לכך לפני מותו. ממשלת ישראל מחוייבת להשיב את גופותיהם של סמ״ר אורון שאול וסגן הדר גולדין ז"ל ולהביאם לקבר ישראל. יהי זכרו ברוך".

ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג ספד להרצל שאול וכתב: "עצב גדול על לכתו של הרצל שאול אביו של לוחם צוק איתן אורון שאול. כמה עצב וכאב ניבט מעיניו בפגישתנו האחרונה לפני מספר שבועות ויחד איתם, כמה עוצמה וביטחון בצידקת מאבקה של המשפחה הצנועה הזו שרק רוצה לראות שוב את בנה, לזכות בחסד האחרון הזה שאנחנו כמדינה חייבים להעניק להם".

"אני מבטיח כי אמשיך לפעול בכל כוחי כדי לממש את משאלתו של הרצל. תנחומיי לזהבה היקרה ולמשפחת שאול כולה, יהי זכרו ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר