מלחמות השבת

האופוזיציה דורשת דיון מיוחד על "ביזוי השבת והפגיעה בחיילים"

עשרים וחמישה חברי כנסת חתמו על בקשה לכינוס מיוחד של הכנסת בעקבות משבר השבת. "אי אפשר לעבור לסדר היום על כניעתו המבישה של נתניהו" אמרו ב"יש עתיד" (חדשות)

מליאת הכנסת, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

האופוזיציה דורשת דיון פגרה: 25 חברי כנסת חתמו על בקשה לכינוס פגרה מיוחד של הכנסת בעקבות משבר השבת, לדיון מיוחד בנושא "ביזוי השבת והפגיעה בחיילים ואזרחים". הדרישה נולדה בעקבות יוזמה של מר"צ.

יו"ר סיעת מרצ אילן גילאון אמר כי "הדגל הלבן שהניף נתניהו בפני הסחטנות של הסיעות החרדיות, תוך שהוא מביא לשיבוש ודאי של תנועת הרכבות ובכך לפגיעה בציבור הנוסעים, היא שערוריה שעל הכנסת לתת עליה את הדעת".

ח"כ מרב מיכאלי, יו"ר סיעת המחנה הציוני, אמרה כי "משחקי האגו במזכירות הליכוד עולים לנו במחיר כבד מדי שיביא לבזבוז משווע של כספי ציבור בהם ניתן היה להשתמש להגדלת קצבאות הזקנה והנכות של עשרות אלפי אזרחיות ואזרחים".

"יש לנו כבוד גדול לשבת וכבוד גדול לציבור שומרות ושומרי השבת. חבל שנתניהו מבזה את השבת, פוגע בחיילי צה"ל ובאזרחים ובאופן אבסורדי לחלוטין גם גורם למאות עובדי משרד הביטחון ונהגי אוטובוסים לחלל שבת רק כדי לנסות להראות לשר כץ בתוך הליכוד מי בעל הבית".

יו"ר סיעת יש עתיד ח"כ עפר שלח מסר: "אי אפשר לעבור לסדר היום על כניעתו המבישה של נתניהו להפגנת הכח של החרדים, על חשבון חיילי צה"ל והציבור בכלל. הציבור מאס בתרגילים הנכלוליים של ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר