לתשומת לב צוקרברג

פייסבוק: "להרוג את כל היהודים" - הודעה מקובלת

הרשת החברתית פייסבוק קיבלה דיווחים על תמונה עליה נכתבה במפורשות קריאה לרצח העם היהודי, אולם סיווגה את התמונה כ"מקובלת" לפי תקני הקהילה של פייסבוק (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
הפוסט שנקבע מ"מקובל" לפי תקני הקהילה של פייסבוק (צילום מסך)

רצח יהודים - עמדה מקובלת? בפייסבוק קבעו כי תמונה ובה מסר הקורא במפורש לרצח עם של כל היהודים, "מקובלת" על פי תקני הקהילה של הרשת החברתית הגדולה בעולם. בתמונה נכתב בין השאר הטקסט המזעזע הבא: "הפעם לא ישארו יהודונים בחיים כדי להתפשט ברחבי העולם כמו ג'וקים. אנחנו נאסוף את כולם לתוך התנור והזיכרון הרקוב שלהם סוף סוף יימחה".

על פי הדיווח באתרי איסוף מידע על מאבק באנטישמיות, התמונה שפורסמה על ידי פרופסור מכחיש שואה דווחה לרשת על ידי ארגון בני ברית - קנדה כמסיתה לרצח עם, אולם ברשת החברתית השיבו למדווחים בתוך כשעתיים כי מדובר בפרסום מקובל לפי תקני הקהילה של הרשת החברתית.

בתמונה נראה אדם כשהוא חונק יהודי חרדי, כאשר לצדה נכתב הטקסט המסית: "אף פעם לא היתה 'שואה', אבל היתה צריכה להיות, ותהיו בטוחים שתהיה, כמו שמגיע לכם יהודונים עשירים. אני לא אנוח עד שכל היהודונים המטונפים והטפילים יאספו וישחטו כמו השרצים שהם. לאדם הלבן הספיק יותר מדי מהיהדות הבינלאומית, ואנחנו יותר ממוכנים להכות את הטפיל בפעם המליון".

ניסוי: כך מתייחס פייסבוק להסתה (שורת הדין)

עוד נכתב על התמונה שסווגה כ"מקובלת" לפי תקני הרשת החברתית: "היהודונים החמדנים עם האפים העקומים יודעים שימיהם ספורים, ובניגוד לעבר אין להם לאן לברוח. הפעם לא ישארו יהודונים בחיים כדי להתפשט ברחבי העולם כמו ג'וקים. אנחנו נאסוף את כולם לתוך התנור והזיכרון הרקוב שלהם סוף סוף יימחה מכוכב הארץ אחת ולתמיד. כמו כל טפיל, היהודי ימשיך להתרבות עד שהאחרון שבהם ימחה. זו הסיבה מדוע חשוב שכל היהודונים ישחטו באכזריות וללא רחם לטובת כולנו. להרוג את כל היהודים עכשיו! עד האחרון שבהם!".

באתר הפורום לתיאום המאבק באנטישמיות דווח כי לאחר שבני ברית קנדה דיווחו כי ברשת החברתית הגדירו את התמונה כ"מקובלת" ומחו נגד עמדת הרשת, התמונה הוסרה - אולם לא ברור אם בגלל שהרשת החברתית שינתה את דעתה או שמחבר הפוסט ביקש למנוע תגובה ציבורית לדברים והסיר את הפוסט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר