אזלה הסבלנות

בתגובה לירי: צה"ל ירה לעבר עמדת חמאס

צה"ל תקף עמדה של חמאס ממנה נורה ירי לעבר כוח צה"ל שהיה בפעילות ליד גדר המערכת בעזה. זאת לא הפעם הראשונה שבצה"ל מפגינים יד קשה נגד הטרור העזתי (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

צה"ל תקף אמש (מוצ"ש) עמדת חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי אל כוח צה"ל שהיה בפעילות שגרתית סמוך לגדר המערכת בצפון הרצועה. איש לא נפגע בקרב החיילים ולא נגרם נזק. לא ברור מה הנזק בצד הפלסטיני, לפי דיווחים שונים ישנם מספר פצועים מהתקיפה הישראלית אם כי הדברים לא אומתו.

זו לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה שצה"ל מגיב בחריפות ובמהירות להתגרויות החמאס. צה"ל תקף לפני שבועיים 50 מטרות ברצועת עזה בתגובה לירי רקטה בודדת אל שדרות. צה"ל תקף באמצעות כלי טיס עוד יעדים ותשתיות טרור של חמאס. בחלק מהדיווחים נמסר כי אחד מהיעדים שהותקפו היה מוצב של מנגנון הביטחון הלאומי השייך לארגון, ובמקביל דווח גם על תקיפות מוצבים של הג'יהאד האיסלאמי.

הפלסטינים דיווחו לאחר גל התקיפות על נער בן 17 שנפצע קל ועל שלושה ילדים שלקו בחרדה. כאמור, גלי התקיפה היו חריגים בעצמתם. בדרך כלל צה"ל מגיב פעם אחת - בשעות שאחרי ירי הרקטה או בלילה שאחרי. אך יצוין, כי ההתקפות היו על מבנים ריקים וככל הנראה לא בעלי משמעות עמוק מידי

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס באחרונה לאיום מצד חמאס ברצועת עזה על רקע גל התקיפות של צה"ל. "אי-אפשר לצפות שמדינת ישראל תאפשר להם להתחמש, לשדוד כסף מתושבי עזה. הם גובים מסים ולא בונים מזה בניינים אלא מנהרות", אמר ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר