נתניהו ודרעי מסתערים על שר התחבורה

מחריפה הביקורת נגד כץ; "פוגע בשבת משיקול פוליטי"

ראש הממשלה התייחס למשבר כשלצדו השר כץ ומתח עליו ביקורת: "שרים מתמנים כדי לפתור משברים, לא כדי לייצר אותם". דרעי: "חבל שמשיקולים פוליטיים צרים פוגעים בשבת" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
כץ, הבוקר (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (ראשון) כשלצידו יושב שר התחבורה ישראל כץ, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא עצר את הביקורת החריפה נגדו ואמר: "שרים מתמנים כדי לפתור משברים ולא כדי לייצר אותם".

לאחר מתיחות שיא בסוף השבוע, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס לראשונה בקולו למשבר עבודות הרכבת בשבת - כשהשר כץ יושב על ידו.

לדברי נתניהו: "משרד התחבורה מפעיל מערך אוטובוסים מוגבר כדי להקל על הנוסעים. המשבר מיותר. יש במדינה סטטוס קוו שנים רבות ואנחנו מכבדים אותו. כשצריך לבצע עבודות בשבת הן מתבצעות כפי שהיה בשבת שעברה בנתיבי איילון. כשלא צריך - הן לא תתבצענה. זה הכלל שמנחה אותנו".

ראש הממשלה הוסיף: "הממשלה השקיעה קרוב ל-30 מיליארד שקל בהרחבת תשתיות. הצלחנו לבצע זאת ללא משברים מיותרים כשלא רוצים משבר ניתן להימנע ממנו. אני מצפה לשיתוף פעולה מלא מצד כל השרים כדי למנוע משברים ולא לייצר אותם".

השר דרעי לא נכח בפתח ישיבת הממשלה בשל השתתפותו בסיור פתיחת שנת הלימודים עם הנשיא ראובן ריבלין, שם התייחס בקצרה לפרשה ותקף את כץ: "חבל שמשיקולים פוליטיים צרים פוגעים בשבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר