3000 לירות ב-100 דולר

צ'ק אישי מהאדמו"ר מגור כבר יש לכם?

בית המכירות הוותיק "ווינרס" (Winner’s) יציג למכירה שורת פריטים נדירים ביניהם מכתבים של גדולי ישראל, וכן המחאה בנקאית אישית של כ"ק בעל ה"פני מנחם" מגור זצ"ל (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: צלם ישיבת בית אל, ויקיפדיה ובית המכירות "ווינרס")

בית המכירות הוותיק "ווינרס" (Winner’s) יציג השבוע למכירה שורת פריטים נדירים ביניהם מכתבים של גדולי ישראל מהדור האחרון.

ל"כיכר השבת" נודע כי בין המסמכים מצוי מכתב חשוב בכתב ידו של האדמו"ר בעל ה"פני מנחם" זצוק"ל מגור המדבר על תקומתה של אגודת ישראל, וכן מכתב של ה"חפץ חיים" זי"ע הקורא לחיזוקה של אגודת ישראל. בנוסף, מכתב שעליו חתום הבאבא חאקי, רבי יצחק אבוחצירא זי"ע, אחיו של הבאבא סאלי זי"ע, יוצע למכירה.

בין הפריטים הנדירים נמצאת גם המחאה בנקאית אישית של האדמו"ר מגור, לפקודת משה חביב על סך 3000 לירות כשלצד חתימת האדמו"ר, מתנוססת חותמת של "מרכז החינוך העצמאי". אגב, מחיר הפתיחה של ההמחאה עומד על 100 דולרים בלבד.

אחד המכתבים המעניינים העומדים למכירה נכתב בכתב ידו של מרן הגרש"ז אויערבאך זצוק"ל והוא ממוען לרב מנחם פרוש זצ"ל בו מבקש הגרש"ז את עזרתו בעניין חסוי.

בבית המכירות "ווינרס" (Winner’s) מדגישים כי בשונה מהמכירות הקבועות, המכירה הקרובה היא "מכירת גלריה" המתאפיינת בפריטים יחסית זולים ובמחירי מציאה כאשר ישנו קהל קבוע האוהב להשתתף דווקא במכירות הגלריה מאחר ומחירי הפריטים הם ברי השגה בשבילם. "לא כל אספן יכול להרשות לעצמו לקנות מכתב של גדולי ישראל בחמשת אלפים דולר", אומר גל וינר בעל בית המכירות.

הוא מוסיף ואומר כי "מעניין שרבים מהפריטים מגיעים אלינו דווקא ממוכרים פרטיים שאינם דווקא אספנים. לכל אחד כמעט יש בבית פריט מסבא או סבתא ולעתים קרובות אלו חפצים או מסמכים בעלי ערך מבלי שבעליהם מודעים לכך. ברוך ה' אנו משתדלים ומצליחים בדרך כלל להשיג קונים במחירים מצויינים. אנו ממליצים תמיד - לפני שאתם מפנים תכולה או מעבירים לגניזה לפנות אלינו ולקבל ללא עלות הערכת שווי".

המחאת הפני מנחם
חידושי תורה של הגרי"ש אלישיב זצ"ל
מכתבו של הגרש"ז אוירבך זצ"ל
תשובות הלכתיות של מרן הגר"ח קנייבסקי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר