הטבלה המלאה

סקר TGI לעיתונות החרדית: התחזקות קלה לעיתונים, הרדיו מעט נחלש

'קול חי' נחלש מעט אך עדיין מוביל על 'קול ברמה' • 'משפחה' ו'בקהילה' מתחזקים וכך גם 'יתד נאמן' ו'המבשר' • 'המודיע' ו'הפלס' נחלשים • החינמונים בעלייה • כל המספרים (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום ועיבוד: כיכר השבת )

סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (שני) מלמד על היפוך מגמה. בעוד בשנים האחרונות סבלה עיתונות הפרינט מנטישת קוראים ומירידה משמעותית מידי תקופה הרי שכעת נוצר "תיקון" קל והעיתונות המודפסת במגזר החרדי שבה למגמת עלייה זאת לצד שוק האינטרנט שמתחזק כל העת, בו "כיכר השבת" מוביל בבטחה במקום הראשון עם הישג מדהים של למעלה ממיליון מבקרים מדי חודש.

גורמים בשוק התקשורת מסבירים כי בסקר הנוכחי ניתן לראות כי אמצעי המדיה החרדית מתחזקים וענף האינטרנט הזוכה לזינוק משמעותי בשנים האחרונות הוא הקטר המושך אחריו את כל שוק העיתונות החרדית למגמת צמיחה ועלייה.

בגזרת תחנות הרדיו, 'קול חי' נחלש קמעא אולם שומר על מעמדו כתחנת הרדיו המובילה במגזר בפער ניכר מתחנת הרדיו 'קול ברמה' שרושמת אף ירידה בסקר הנוכחי.

תחנות הרדיו

תחנת רדיו 'קול חי' נחלשת ויורדת מ-32.9 אחוזים בסקר הקודם ל-31.5 אחוזים בסקר הנוכחי אולם כאמור עדיין במקום הראשון במגזר בפער ניכר מהמתחרים.

תחנת רדיו 'קול ברמה' רושמת ירידה מ-24.7 אחוזים לרמה של 22.3 אחוזי האזנה.

העיתונים היומיים

עיתון "המודיע" יורד קלות מ-16.6 אחוזי חשיפה ל-16.3 אחוזים.

עיתון "יתד נאמן" לעומת זאת רושם עליה משמעותית מ-21.5 אחוזים ל-24.1 אחוזי חשיפה.

עיתון "המבשר" רושם עלייה מהסקר הקודם בו זכה ב-9.0 אחוזי חשיפה ל-10.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" רושם ירידה בסקר הנוכחי מ-15.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-14.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

כל הנתונים

עיתוני סוף השבוע

עיתון "משפחה" רושם עלייה משמעותית מ-20.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.1 אחוזים בסקר הנוכחי, והינו העיתון הנקרא ביותר בסופי השבוע.

עיתון "יתד נאמן" רושם עלייה מ-18.5 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-21.0 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "בקהילה" רושם גם הוא עלייה מ-7.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-8.1 אחוזים כעת.

עיתון "המודיע" רושם עלייה מ-15.3 אחוזי חשיפה ל-16.2 אחוזי חשיפה

עיתון "המבשר" עולה מ-7.1 אחוזי חשיפה ל-8.8 אחוזים.

עיתון "שעה טובה" יורד מ-2.5 אחוזים בסקר הקודם ל-2.2 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "יום ליום" המזוהה עם תנועת ש"ס שומר על יציבות עם -4.0 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, נתון זהה לסקר הקודם.

החינמונים

העיתונים היומיים המחולקים חינם -

עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי רושם ירידה מינורית (באחוז הטעות הסטטיסטית) מ-45.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל- 44.9 בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" של יום שישי המופץ חלקו בתשלום וחלקו בחינם, רושם ירידה מ-15.7 אחוזי חשיפה ל-14.0, ירידה חדה יותר מזו שהוא ספג בימות החול.

החינמונים המחולקים בסופי שבוע -

רשת "מרכז העניינים" רושמת עליי המשמעותית מ-19.7 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.1 בסקר הנוכחי.

רשת "קו עיתונות" רושמת אף היא עלייה מ-23.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.6 אחוזים בסקר הנוכחי.

מגזינים

מגזין "זמן" רושם עלייה מ-19.7 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-20.3 בסקר הנוכחי.

מגזין "טעימות" רושם עלייה מינורית מ-6.6 אחוזים בסקר הקודם ל-6.7 אחוזים.

מגזין "בופה" יורד מ-3.8 אחוזים בסקר הקודם ל-3.6 בנוכחי.

מגזין "דירה נאה" רושם עליה מ-1.3 בסקר הקודם ל-2.3 בזה הנוכחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר