אירוע חריג

ראש המועצה שלף אקדח והרג את הקבלן

תקרית אלימות קשה בצפון: ראש מועצת ג'וליס ניצב מול קבלן זועם שזינק לקראתו עם גרזן כדי להכותו. כשהוא חשש לחייו, ככל הנראה, הוא שלף את אקדחו וירה בקבלן למוות (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הרצח (צילום: מד"א)

ראש מועצת ג'וליס, סלמאן עאמר, ירה הבוקר (שני) למוות בקבלן בן 45, תושב הישוב, ברחבת בניין המועצה שהוא עומד בראשותה. צוות של מד"א העניק לפצוע טיפול רפואי במקום, אך נאלץ לבסוף לקבוע את מותו. עדי ראייה סיפרו כי הגבר שנורה למוות היה מצויד בגרזן, וניסה לפגוע באמצעותו בראש המועצה. הרקע לאירוע: סכסוך ישן בין המעורבים, כך לפי תושבי המקום.

מפרטי החקירה הראשוניים מתברר בינתיים, כי ככל הנראה הירי אירע לאחר ויכוח בתוך בניין המועצה המקומית בין אחד התושבים לפקידים, לפי הדיווחים, הגבר שנורה ניסה לתקוף את ראש המועצה או את אחד הבכירים ובשל כך ראש המועצה שלף אקדח וירה בו למוות.

"בסמוך לבניין המועצה שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה סובל מפציעה חודרת ומדממת בפלג גופו העליון", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, תאיד קואס, שטיפל בפצוע. "הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קשה והוא לא שרד אותה".

ראש המועצה, בזמנים רגועים יותר (צילום: אלעד גרשגורן, ynet)

אחד מפקידי המועצה אמר: "אנחנו לא יודעים בדיוק מדוע בוצע הירי, מדובר באירוע חמור שלא היה כמוהו בעבר. בהמשך נבין את כל הדברים". למקום התקבצו ובאו עשרות אנשים, הם מתגודדים שם ומגנים קשות את המעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר