2 הרוגים, 20 פצועים

צפו בדרמה: רגעי הקריסה בחניון בתל אביב

מצלמות אבטחה תיעדו את רגעי הקריסה של החניון בן ארבע הקומות בתל אביב ופטריית האבק שאפפה את האזור. ח"כ איימן עודה הגיע לבקר את הפצועים | צפו בתיעוד (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: חברת "בזמן אמת")

מצלמות האבטחה הממוקמות בסמוך לאתר הבניה ברחוב הנחושת בתל אביב תיעדו את רגעי הקריסה של החניון בן ארבע הקומות, בו נהרגו שני עובדים באתר ונפצעו למעלה מעשרים עובדים נוספים.

בצילום ניתן לראות את פטריית האבק הגדול כתוצאה מקריסת המבנה.

בתוך כך, ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, ביקר את הפצועים שפונו לבית החולים ואמר: "התאונות הבלתי פוסקות באתרי הבנייה הן לא גזירת גורל אלא תוצאה ישירה של הפקרות מוחלטת של ביטחון וחיי הפועלים על ידי הממשלה ורשויות החוק.

ח"כ איימן עודה מבקר את אחד הפצועים, הצהריים

"מתחילת השנה נהרגו 32 פועלים, זהו מצב שאסור בשום אופן להשלים איתו. אנו קוראים להקמה מיידית של וועדת חקירה ממלכתית לחקירת התאונות הבלתי פוסקות בענף הבנייה".

"מעבר לכך" הוסיף עודה: "אי אפשר להתעלם מהתגובות הגזעניות ורוויות השנאה בכל אתרי החדשות והרשתות החברתיות. זוהי מראה מזעזעת למצב החברה הישראלית היום שמנוהלת מלמעלה על ידי שיסוי אוכלוסייה מוחלשת אחת בשנייה. כחלק מההתנגדות שלנו לגזענות ותרבות השיסוי של הממשלה הזאת עלינו להוביל את הדרך בהומניות וביצירת חיבורים דווקא בין השכבות המוחלשות שכולן קורסות תחת הממשלה הכושלת הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר