הסינים מציגים: הסמרטפון המתקדם בעולם

חברה סינית הציגה מפרט של מכשיר עתידי שיצא בשנה הבאה עם מפרט מפלצתי שמעורר ספקנים רבים שטוענים כי מדובר במתיחה בלבד והמכשיר לא באמת ייוצר (חדשות דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

הסמרטפונים הסיניים תפסו מקום של כבוד בשנים האחרונות ועתה הם עושים צעד נוסף קדימה לקדמת הטכנולוגיה. חברת Turing Robotics Industries הסינית, הכריזה באמצעות מנכ"ל החברה, על מכשיר ה-Turing Phone Cadenza שמתיימר להציג מפרט טכני מדהים, למעשה על גבול הדמיוני מה שגרם למומחי טכנולוגיה רבים לטעון כי מדובר במתיחה בלבד.

אז מה כולל המכשיר שבכלל לא בטוח שיראה אור? על פי הדיווח ב-ynet המכשיר יכלול שתי יחידות של המעבד העתידי של חברת קוואלקום מסדרת סנאפדרגון 830, מסך ברזולוציית 2K ובגודל 5.8 אינץ', 12GB של זכרון RAM, חצי טרה של זיכרון אחסון עם אופציית הרחבה על ידי שני חריצים לכרטיס זיכרון מסוג מיקרו SD (סה"כ 1TB של אחסון אפשרי). המצלמה הראשית במכשיר אמורה להיות ברזולוציה של 60MP עם עדשה משולשת ומפתח צמצמם של F/1.2 ולא פחות משתי מצלמות של 20MP בחזית המכשיר.

מבחינת תקשורת, המכשיר יציע 4 (!) חריצי נאנו-סים ותקשורת Wi-Gig לצד רכבי התקשורת הרגילים הכוללים Wifi ובלוטות'. לא פחות מ-4 סוללות שונות יניעו את מפלצת החומרה הזו כששלוש מהן תהיינה סוללות גרפן וסוללה נוספת שאמורה להיות מתאי דלק. המכשיר אמור להיות מושק בשנת 2017 וכאמור כרגע כמות הספקנים גדולה יותר מאשר הפרטים על המכשיר וסיכויי השקתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר