קריסת החניון בתל אביב

מאמצי החילוץ: גופה שלישית אותרה, ארבעה עדיין נעדרים

כ-500 חיילים, קצינים וצוותי הצלה ממשיכים בפעילותם לאיתור הלכודים תחת הריסות החניון התת קרקעי שקרס בתל אביב. הבוקר איתרו הכוחות גופה שלישית בין ההריסות, 4 עדיין נעדרים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכוחות בזירת האסון (צילום: מוטי קמחי - ynet)

צוותי החילוץ וההצלה הפועלים בשטח החניון התת-קרקעי ברחוב הנחושת ברמת החייל בתל אביב המשיכו הלילה (שלישי) במאמצי החילוץ והבוקר איתרו הכוחות גופה שלישית.

עם מציאת הגופה השלישית תחת ההריסות נותרו כעת ארבעה נעדרים וצוותי החילוץ פועלים כדי לאתרם ולהגיע אליהם במהירות האפשרית.

מספר ההרוגים באסון הקשה של קריסת החניון עלה לשלושה בני אדם, אחד מהם אזרח זר. 23 בני אדם נפצעו, רובם כבר שוחררו מבית החולים.

סא"ל יאיר פינטו, מג"ד גדוד "רם" של פיקוד העורף שפועלים בזירת הקריסה אמר אמש כי "אנחנו בתוך יממת הזהב, יש לנו עוד 14-12 שעות ולכן אנחנו משקיעים את רוב המאמצים".

הכוחות פעלו במהלך הלילה, בסיוע זרקורים וגנרטורים כשהם עובדים עם אתים בניסיון להגיע לכל הלכודים. בשעות הלילה אבד הקשר עם כל הלכודים ויש חשש לחייהם.

תיעוד דרמטי: רגעי קריסת החניון (מצלמת אבטחה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר אמש בזירת האסון ואמר כי "הפעילות כאן היא ברמה הגבוהה ביותר שיש, היעד כרגע הוא קודם כל הצלת חיי אדם. אני חושב שאנחנו גם מפיקים כאן הרבה לקחים, חלקם כבר הופקו ומיושמים בצורה מרשימה. אנחנו לא חוסכים שום מאמץ להוציא את האנשים. אנחנו יודעים איפה הם, אני מקווה ומתפלל שנגיע אליהם בזמן".

מאז קריסת החניון פועלים בשטח כ-500 קצינים וחיילים מחטיבת החילוץ וההדרכה של פיקוד העורף, מיחידת החילוץ הארצית לצד צוות מיחידת עוקץ בשיתוף כוחות המשטרה, כיבוי אש וגורמי ההצלה.

עד כה איתרו הכוחות שישה לכודים - אך ישנם ארבעה לכודים שעדיין נעדרים.

צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר