נועם מיכאל ובניה ברבי - "אם זה דולק"

"כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן" זה המסר מאחורי הדואט החדש של הזמר נועם מיכאל ובניה ברבי מתוך אלבום הבכורה של מיכאל בהפקתו המוזיקלית של טל פורר (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(יח"צ)

הזמר נועם מיכאל בסינגל חדש דואט עם הזמר בניה ברבי מתוך אלבום הבכורה עליו הוא עובד בשנתיים האחרונות עם מפיק המוסיקלי טל פורר (שלמה ארצי, שלומי שבת) ובו לוקחים חלק מיטב היוצרים: ישי ריבו, טל שגב, כפיר אפשטיין, בניה ברבי ועוד.

נועם מיכאל החל את דרכו כסולן בהרכבי חזנות ופיוט, סגנונו המוסיקלי הייחודי של נועם מתאפיין בחיבור מהפנט בין מוזיקה ישראלית עכשווית לבין היהדות השורשית והעמוקה.

"אם זה דולק" הוא שיתוף פעולה של נועם עם הזמר והיוצר בניה ברבי - הסינגל החדש שגם לוקח חלק בביצוע השיר.

"אם זה דולק" מבוסס על המעשייה הידועה שהמוטו שלה הוא "כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן". את המשפט הזה לקח מיכאל כעצה לחיים, בין השאר בהתמודדותו עם הרווקות המאוחרת. במעשייה מסופר על סנדלר שעובד בחנותו הקטנה לאור הנר בשעת לילה מאוחרת, הסנדלר העייף לא משאיר את תיקון הנעל למחר, אלא נעזר באור הנר ההולך ומתמעט כדי להספיק לתקן אותה עוד הלילה. כאשר הנר הדולק מסמל את הנשמה המאירה ואת התקווה לעתיד טוב יותר. כמו הסנדלר בסיפור, גם מיכאל לא מתייאש, ומאמין שכל עוד יש תקווה, כל עוד הנר דולק, ניתן לתקן ואין סיבה להתייאש. בסיפורו של הסנדלר בולט ממד העשייה, וזה גם המסר שמיכאל מבקש להעביר התשוקה לעשייה והשאיפה להצליח מסייעות לאדם בהתמודדות עם אתגרים ומכשולים.
-

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר