אבו מאזן נגד המשך הבנייה ב"גבעת אדומים"

בעקבות הפרסומים לפיהם יו"ר הרשות הפלסטינית פנה לאו"ם כנגד הבניה ב"גבעת אדומים" הגיבו ב"קרן ירושלים המאוחדת" המשווקת את הפרוייקט: "שהערבים ימשיכו להתלונן לאו"ם - אנחנו נמשיך לבנות" (בארץ, שיווקי)

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90 )

בעקבות הבנייה בהתנחלות "גבעת אדומים", הפנה משרד החוץ הפלסטיני בקשה למועצת הביטחון של האו"ם לנקוט בצעדים נגד הפרוייקט הסמוך למעלה אדומים.

על פי פרסום בערוץ 7, האשימה הרשות הפלסטינית את ישראל בהגברת פעילות הבנייה בהתנחלויות, ובשיווק חלקות להקמתה של התנחלות חדשה סמוכה למעלה אדומים בשם "גבעת אדומים".

משרד החוץ הפלסטיני גינה בתוקף את המיזם תוך שהוא מדגיש כי קיימות עשרות תוכניות להקמת אלפי יחידות דיור באזורים שונים באיו"ש הממתינות לאישור הגורמים הרלוונטיים בישראל.

בעקבות הפרסומים, הגיבו ב"קרן ירושלים המאוחדת", המשווקת את פרוייקט הבניה ב"גבעת אדומים" כי "גם אבו-מאזן מפנים שהבניה ב'גבעת אדומים' היא עובדה מוגמרת על פי החלטת ממשלה משנת 84, העיכוב בביצוע ההחלטה נגרם בשל הדרישה להסדיר את הרישום בטאבו על שם יהודים. העובדה שהקרקע נרשמה בטאבו, לפני כשנתיים, הינה לצנינים בעיני השמאל. אויבנו ברשות הפלסטינית מבינים שאין להם יכולת לטעון מאומה, וכשאין מה לומר - בוכים לאו"ם".

והוסיפו כי "אנו מאמיינים שממשלת הימין המתמודדת עם משבר הדיור החמור ביותר בתולדות המדינה מחד, וחפצה בחיזוקם של גושי ההתיישבות מאידך, תמשיך לפעול למען הקמת היישוב 'גבעת אדומים' שלגביו התקבלה החלטה. אין לנו כוונה להיכנע לארגוני השמאל המבקשים לפגוע במיזם תוך שימוש ברשות הפלסטינית ובכלי התקשורת המסייעים לה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר