אקוניס מפתיע

"הזעם הציבורי נגד נתניהו בפרשת הרכבת בשבת - מוצדק"

מי שהיה לאורך עשרות שנים ממקורביו הנאמנים ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מפנה לו עורף בפרשת חילולי השבת ברכבת ישראל והסערה התקשורתית (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שר המדע (צילום: פלאש 90)

כבר 20 שנה שאופיר אקוניס, שר המדע, נחשב לאחד מהמקורבים הנאמנים ביותר לראש הממשלה בנימין נתניהו. היום (רביעי) הוא מפתיע כשאינו מהסס להציג ביקורת חריפה נגד יו"ר תנועתו (הליכוד) בעקבות הסערה הציבורית שעורר משבר הרכבת בשבת.

"הזעם הציבורי מוצדק", אומר אקוניס ל'ידיעות אחרונות'. "אני מבין את הזעם הציבורי בפרשה זו, כולל אצל רבים ממצביעי הליכוד". במענה לשאלה אם יו"ר הליכוד הוא זה שהעלה את זעמם של המצביעים, הוא משיב: "יכול להיות שכן". לאחר מכן מבהיר אקוניס כי הוא אינו מסכים עם ההכרעה שקיבל נתניהו: "אם אני הייתי נדרש להחלטה הזו, לא הייתי מחליט על עצירה מוחלטת של העבודות", הוא אומר. "הייתי כן מתיר, לפי המלצות הדרג המקצועי, את העבודות שנדרשות", הוא אומר.

לאופיר אקוניס חשוב להדגיש: "לא תאמין, אבל יש לי עמדות. זה שיש לי דימוי ציבורי מסוים שלפיו כל עמדותיי נגזרות מעמדותיו של ראש הממשלה, אתה חושב שזה דבר שאני חי איתו בשלום? לא, משום שזה לא נכון".

בהתייחס לריבוי התיקים בהם מחזיק נתניהו, הוא אומר תוך ביקורת מרומזת לכיוונו: "זה ידוע שאני ביקשתי למלא את תפקיד שר התקשורת, ואני חושב שהייתי עושה אותו בצורה טובה, בצורה עניינית", הוא אמר, "בלי לכפות שום דבר ובלי לצעוק 'הצד השני הוא נגד משהו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר