המחוז החרדי קיבל הכשר

רבנים מ'הפלג הירושלמי' אישרו את ההשתלמויות לגננות

רבנים המזוהים עם 'הפלג הירושלמי', אישרו למפקחת המחוז החרדי במשרד החינוך את ההשתלמות שעורך המשרד לגננות חרדיות, זאת למרות ההתנגדות של גדולי ישראל להשתלמויות הללו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

פרסום ראשון: רבני 'הפלג הירושלמי' אישרו את ימי העיון וההשתלמויות לגננות של המחוז החרדי במשרד החינוך זאת בניגוד לעמדתם של גדולי ישראל.

רונית זיו, מפקחת כוללת (גני ילדים) במחוז החרדי במשרד החינוך שיגרה היום (רביעי) מייל למנהלים בו היא מזמינה את הגננות, הרכזות ומנהלות הגנים שתחת פיקוחה להשתתף ביום עיון ביוזמת המחוז החרדי.

"שלום וברכה", כותבת זיו למנהלים ומפרטת: "מצורפת בזו הזמנה ליום עיון לגננות / רכזות / מנהלות גנים שתחת פיקוחי. אבקש לצלם ולהעביר את ההזמנה לכל הגננות במוסדכם".

המייל של המפקחת למנהלים

לדבריה: "תוכן יום העיון נבנה מתוך שיקול דעת מעמיק הן מבחינה רוחנית והן מקצועית, והובא לעיונו של הרב עזריאל אויערבך שליטא שנתן את הסכמתו, כך שזה מחייב את נוכחות כל הגננות...".

"אבקש לכבד את בקשתי. ולעדכן במייל חוזר אישור לקבלת המייל והעברת ההזמנה לגננות, בברכת המשך עשייה מבורכת", היא כותבת.

המייל של הרב אוריאל הכהן קוק

זיו צירפה מייל שקיבלה מהרב אוריאל הכהן קוק, המזוהה עם מחנכי 'הפלג הירושלמי', בו נכתב על ידו כי "ההזמנה ליום העיון לגננות הובאה ע"י אל מורנו הגאון הגדול רבי עזריאל אויערבך שליט"א ואחר העיון הביע הסכמתו שישתתפו גננותנו בו".

לאחר האישור, הוסיף הרב קוק וכתב: "אגב שאל מה טיבו של הרב א. בר הי"ו המוזכר בה", וחותם ב"בברכה להצלחה בדרך התורה והמסורה".

ההזמנה ליום העיון

ל"כיכר השבת" נודע כי בין הרבנים והמחנכים שיופיעו ביום העיון בפני הגננות תנאם גם מפקחת המחוז החרדי הגברת זיו בפני הגננות הצפויות להשתתף בכינוס המדובר.

יצויין כי רבים מגדולי ישראל עדיין אוסרים כל שיתוף פעולה עם השתלמויות המחוז החרדי ומורים לשואלים להחרים כל השתתפות בימי עיון או בהשתלמויות הנערכות על ידם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר