טלטלה בעיריית חיפה

היועץ המשפטי של יהב, עו"ד רשף חן - עוזב

היועץ המשפטי של עיריית חיפה עורך הדין רשף חן הודיע לראש העיר יונה יהב על התפטרותו מתפקידו, ככל הנראה בעקבות חילוקי דעות קשים עם ראש העיר (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רשף חן. ארכיון (צילום: פלאש 90)

טלטלה בעיריית חיפה: היועץ המשפטי של העירייה עורך הדין רשף חן הודיע לראש העיר יונה יהב על התפטרותו מתפקידו, בו הוא מכהן מזה כעשור, ככל הנראה בעקבות חילוקי דעות קשים.

ראש העיר יהב אמר לאחר קבלת ההודעה כי "היה לי הכבוד והאתגר לעבוד לצדו של רשף חן, שהוא לטעמי משפטן מהמעלה העליונה. אין בי ספק כי אדם בדמותו של רשף חן צריך לשאוף תמיד לפסגות חדשות".

עו"ד חן אמר כי "הייתה לי הזכות לעבוד לצד אנשי המקצוע המצוינים בעיריית חיפה ובהנהלתה, ולטפל במסגרת תפקידי המערכת נושאים כה מגוונת".

עם זאת, מדברי גורמים בעיריית חיפה ומקורביו של חן, עולה כי מערכת היחסים בין השניים התערערה בתקופה האחרונה בעקבות ההתערבות של יהב בסדר היום של המחלקה המשפטית.

לדבריהם, מדובר בהתערבות שכללה אף דרישה ודחיפה של ראש העיר ליישום מדיניותו כנגד הציבור החרדי ויתר ההליכים המשפטיים שנבעו מכך.

תגובת עו"ד רשף חן: "החלטתי לבקש מראש העיר להשתחרר מהתפקיד לא קשורה בכל צורה במישרין או בעקיפין לעניין העירוני או לעבודת העירייה. אין ולא היו ביני ובין ראש העיר כל חילוקי דעות בשום נושא. הסיבה היחידה לפרישתי היא משום שלאחר כמעט 10 שנים אני מעוניין לעשות שינוי בחיי הפרטיים".

תגובת לשכת ראש העיר: "שיא כזה של לשון הרע מצד נבחר ציבור מעיד בעיקר על מצוקתו. אנו מציעים כי הגורמים העלומים בעירייה יתרכזו במלאכתם למען הציבור, במקום להלעיט עיתונאים בבלבולי מוח טפלים, זה לא רק פועל להציג אותם באור מגוחך, זה גם נוגד את רוחה של תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר