תינוקת בת 7 חודשים נפטרה בגן הילדים

תינוקת משכונות המסתננים בתל אביב איבדה את הכרתה בצהרים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה והעבירו אותה לבית החולים שם נקבע מותה (בארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

צוותי מד"א הוזעקו בצהריים (רביעי) לרחוב התקווה בתל אביב, לאחר שפעוטה כבת 7 חודשיים איבדה את הכרתה ונמצאה ללא דופק וללא נשימה בפעוטון, כעבור זמן קצר נקבע מותה בבית החולים איכילוב בעיר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, כשבסופן היא פונה לבית החולים "איכילוב" בתל אביב שם נאלצו לקבוע את מותו.

מבית החולים איכילוב נמסר: "נקבע מותה של תינוקות בת שבעה חודשים שהגיעה לפני שעה מ״מחסני הילדים״ לחדר המיון של בית חולים "דנה-דואק" לילדים. לא ברורה סיבת המוות".

פראמדיקית מד"א בת-יה אספיר שטיפלה בפעוטה סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו פעוטה כבת 7 חודשים, מחוסרת הכרה וללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א שהגיעו החלו בפעולות החייאה ואנחנו המשכנו ביחד איתם לבצע פעולות החייאה מתקדמת שכללו תרופות, עיסויים והנשמות, ובהמשך פינינו אותה לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי ופעולות החייאה".

מדוברות המשטרה נמסר כי לפני זמן קצר דווח למשטרה על תינוקת כבת שבעה חודשים שנמצאה בפעוטון ברחוב התקווה בת"א כשהוא ללא רוח חיים. מבדיקה ראשונה עולה כי התינוקת הובאה בבוקר לפעוטון ע"י אביו שסיפר כי התינוקת נפלה ולכן היא בוכה. בשלב כלשהו אחה"צ הבחינה המטפלת כי התינוקת אינו נושמת הזעיקה את אביו של התינוקת ואת מד"א. המשטרה פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר