התקרית בהולנד

נתניהו מגיב: "מי שרוצה לעקם את האף, יישאר עם אף עקום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להתנהגותו של חבר הפרלמנט ההולנדי, מוסלמי ממוצא טורקי, שסירב ללחוץ את ידו, וציטט את ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין. צפו (מדיני)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רוה"מ מגיב (צילום: מתוך facebook תמונה: Zoomin.TV)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפני זמן קצר להתנהגותו של חבר הפרלמנט ההולנדי שבחר לסרב ללחוץ אתת ידו. בסרטון שהעלה נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו הוא אמר, כי "ראינו היום שוב דוגמה ברורה מי רוצה בשלום ומי לא רוצה בשלום. אמשיך לייצג את עמדתה של ישראל בכל העולם ולחזק את מעמדה הבינלאומי". את הסרטון חתם נתניהו בציטוט המשפט האלמותי של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין: "מי שרוצה לעקם את האף, יישאר עם אף עקום".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו, העורך ביקור בהאג, סורב ללחיצת יד מצידו של חבר פרלמנט הולנדי. כשנתניהו הגיע היום לפגוש את חברי ועדת החוץ של הפרלמנט ההולנדי אירעה התקרית המדוברת.

מצלמות התקשורת תיעדו כיצד ראש הממשלה לוחץ את ידי הנוכחים, וכאשר הוא מתקרב אל המחוקק טונהאן קוזו, דוחה קוזו את ידו של נתניהו ומסתפק בהנהון מנומס. קוזו, חבר במפלגה למען המהגרים הוא מוסלמי יליד טורקיה. על דש חליפתו יש סיכה עם דגל של הרשות הפלסטינית באופן תמידי.

קוזו הגיב לתקרית בעמוד הפייסבוק שלו: "הפגישה של ועדת החוץ עם נתניהו הסתיימה. בשעה שרחובות עזה אדומים מדם הילדים שנשפך בקיץ 2014, השטיח האדום נפרס כאן. זה לא היה ראוי ללחיצת יד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר