הכירו את האייפון החדש

עמיד במים, בלי שקע לאוזניות ועיצוב מלוטש: הכירו את iPhone 7 ואייפון 7 פלוס

אפל השיקה באירוע נוצץ את מכשיר האייפון החדש שלה: iPhone 7 - שזוכה לעיצוב מלוטש, מצלמה משודרגת ועמיד בפני מים ואבק. בנוסף, השקע המיועד לאוזניות נעלם באייפון 7, ובמקומו - חיבור אחיד למטען ולאוזניות. הכירו את iPhone 7 (סמארטפונים)

בני סולומון | כיכר השבת |
האייפון החדש (צילום: אפל)

כל הפרטים על האייפון 7: ענקית הטכנולוגיה אפל השיקה הערב (רביעי) את צמד מכשירי האייפון החדשים שלה - iPhone 7 ואייפון 7 פלוס. כמיטב המסורת באפל, גם הערב הצהיר מנכ"ל החברה, טים קוק, כי מדובר "באייפון הטוב ביותר שהחברה ייצרה אי פעם".

אייפון 7 (צילום: אפל)
iPhone 7 עם האוזניות האלחוטיות (צילום: אפל)

למרות זאת, במכשיר האייפון החדש לא הוטמעו הרבה שיפורים משמעותיים, ואלו שכן, באים לידי ביטוי בעיקר בעיצוב מלוטש יותר ומראה זכוכית לגב המכשיר. האייפונים החדשים יהיו מוגנים מפני מים ואבק - כפי שמציעות המתחרות האנדרואידיות כבר שנים.

שדרוג בחווית הצילום של iPhone 7: צמד מצלמות

במצלמת המכשיר, מציגה אפל שיפור משמעותי - כשלראשונה המצלמה (באיכות 12 מגה-פיקסל) תכלול מייצב אופטי לצילום ביד רועדת. בנוסף, המצלמה מהירה ב-60 אחוזים ממצלמת האייפון 6S, כמו גם פלאש חזק יותר.

מצלמת ה-iPhone 7 פלוס תכלול למעשה צמד מצלמות, בדיוק כמו המתחרה הקוריאנית LG G5, ותוכל לספק צילום בזווית רחבה יותר. מצלמת האייפון 7 פלוס גם תוכל לצלם בזום אופטי של X2 ובזום דיגיטלי של X10.

iPhone 7 (צילום: אפל)
iPhone 7 (צילום: אפל)

שיפורים נוספים שהציגה החברה הם כפתור בית חדש שיהיה רגיש לעוצמת הלחיצה, מה שיאפשר גם אפשרויות לשימוש באפליקציות.

שקע האוזניות בוטל במכשירי iPhone 7

השמע במכשירי האייפון שופר, כשלראשונה האייפון 7 יכלול סטריאו. האוזניות של האייפון 7 יגיעו עם חיבור הלייטנינג שמשמש גם לטעינה, כאשר כצפוי, שקע האוזניות המסורתי בוטל על מנת לחסוך במקום "מתחת למנוע". במקום זאת, החברה מציעה מתאם שיגיע חינם במארזי האייפון 7.

(צילום: אפל)
(צילום: אפל)
(צילום: אפל)

הבום האמיתי: אוזניות אלחוטיות הושקו עם iPhone 7

במקביל, החברה השיקה את AirPods, אוזניות אלחוטיות חדשניות שכוללות 2 חלקי אוזניות נפרדים ומספר פיצ'רים מתקדמים כמו הפעלת השמע רק כאשר האוזניות הוכנסו לאוזן, זאת על ידי שימוש בחיישני אינפרא אדום ומשטח מגע שיפעיל את 'סירי'.

האוזניות החדשות של אפל כוללות סוללה זעירה, שעל פי החברה תשרוד עד ארבע שעות. מארז האוזניות, שמשמש גם כמטען כולל סוללה שיכולה להטעין את האוזניות ל-24 שעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר