"כדי להסיר ספק"

הרב פסק: בגלל הידיעה ב"כיכר השבת" - צריך לבטל את יום העיון

הגאון רבי עזריאל אוירבך הורה לבטל את יום העיון של "המחוז החרדי" לגננות מהפלג הירושלמי, זאת בעקבות הפרסום בכיכר השבת: "בכדי להסיר ספק מלבם של המסתפקים" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי עזריאל אוירבך (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

יום העיון במוסד של הרב קוק בוטל: בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת", בשעה האחרונה יצא הגאון רבי עזריאל אוירבך בהוראה דרמטית שלא לקיים את יום העיון המתוכנן במוסד של הרב אוריאל קוק בבית שמש. הגר"ע אוירבך אמר את הדברים לרב קוק לאחר שנודע לו על פרסום הדברים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות הפרסום נקרא הרב קוק למעונו של הרב אוירבך, ושמע ממנו כי "פרסום הדברים באופן שפורסם, יצר מראית עין בו כביכול יש היתר לקיים ימי עיון והשתלמויות מטעם המחוז החרדי".

לאור זאת, הורה הרב אוירבך לבטל לגמרי את יום העיון, "כדי להסיר ספק מלבם של המסתפקים וכדי למנוע ממי שמנסים בכל דרך לטהר את המחוז החרדי ולהטמיע אותו בחינוך החרדי". הרב קוק קיבל את הוראת הרב, והודיע לכל הגננות והרכזות על ביטול הכינוס המתוכנן.

בתוך כך, נודע ל"כיכר השבת" נודע כי במחוז החרדי, מצאו פתרון "דיפלומטי" לרדת מהעניין, ובמכתב ששיגרה המפקחת רונית זיו, שיזמה את הכנס ואף אמורה הייתה להשתתף ולנאום בו, היא הודיעה מצידה לגננות על ביטול יום העיון.

זיו כותבת כי "מנהל המחוז רואה חשיבות רבה בקיום יום העיון, ועל כן מבקש לכבד אותנו בנוכחותו, מועד זה ידחה לצורך תיאום היום ללו"ז של מנהל המחוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר