קריסת החניון: הכוחות החלו לחפור בידיים

הבוקר החלו החיילים של פיקוד העורף שנמצאים במקום לחפור בידיים ללא הדחפורים ככל הנראה בשל רצונם שלא לפגוע בלכודים שהסיכוי למצוא אותם בחיים כבר אפסי (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חילוץ אחת הגופות (פלאש90)

החיפושים האינטנסיביים נמשכים: יום רביעי של ניסיונות לאתר את שלושת הלכודים מאסון קריסת החניון ברמת החייל.

הבוקר (ה'), מעט לאחר השעה 8, הפסיקו כוחות פיקוד העורף את העבודות עם דחפורים, והחלו לחפור בידיים באחד האזורים בחניון התת-קרקעי שקרס. הלוחמים, שנעזרים בכוחות הנדסיים והגיעו לקומה מינוס 4 - התחתונה ביותר בחניון - החדירו מצלמה באמצעות צינור, כדי לבחון האם אכן איתרו את אחד הלכודים.

לכולם ברור שהסיכויים למצוא לכודים בחיים אפסיים, אך הכוחות צפויים לעבוד בשטח עד למציאת כל גופות הנעדרים.

בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת יתקיים בהמשך הבוקר דיון חירום בעקבות הקריסה. אתמול (ד') זיהו במכון לרפואה משפטית באבו כביר את גופתו של אולג יעקובוב, בן 60, שנמנה עם הרוגי קריסת החניון ברמת החייל בתל אביב. באסון נהרגו גם דניס דיאנצ'נקו (28) אזרח אוקראינה, ועאהד רימאווי מהכפר הפלסטיני בית רימא.

אתמול, לאחר הערכת מצב, החליטו בפיקוד העורף להשאיר בזירת האסון 230 חיילים שממשיכים בחיפושים אחר הנעדרים. בצה"ל הדגישו כי הפיקוד והשליטה על פעילויות החילוץ יימשכו על ידי קציני פיקוד העורף, שיישארו באתר עד למציאת הלכוד האחרון והפעולות יימשכו בשטח תחת פיקודו של מפקד פיקוד העורף, אלוף יואל סטריק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר