עד הצוואר, בלי גוונים

תקנות גור: אלו הפאות שמותר למכור לנשים

פאניות שמעוניינות להצטרף לרשימת המוכרות המומלצות של חסידות גור קיבלו חוברת ובה שורת הוראות על אלו פאות מותר להן למכור תוך ציות מוחלט להוראות רבני החסידות (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פאות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לקראת כינוס הנשים הענק בחסידות גור נשלחה חוברת מיוחדת אל כל נשות החסידות העוסקות בפאניות לפרנסתן בו נכתב כי באם ברצונן להתקבל לרשימת הפאניות המומלצות עליהן להתחייב לציית להוראות רבני החסידות בנושא.

בין היתר הן צריכות להתחייב לעצב פאות אך ורק באורך המותר (עד מפגש הצוואר עם הכתף הפנימית) לא במראה טבעי מידי ובלי גוונים מוגזמים.

בדף המסרים כותבים הרבנים משה פנחס זנדר, אברהם נח גוטרמן, חיים בונם שץ ואריה צבי רוטנברג כי השנה נערך כנס חיזוק בו הוגדר חלקן של הפאניות בשמירת גדרי הקדושה וכעת על רקע הכינוס הענק נוצר צורך לחדד את הדברים שוב.

לדברי הרבנים, נחשפות הפאניות לעיצובים מהעולם הגויי העלולים חלילה לטשטש את הרגישות היהודית ולכן תפקידן חשוב לעמוד על המשמר.

הרבנים מציינים כי על הפאניות להחדיר בקרב הנשים שהמראה הצנוע והעדין הוא היפה והמתאים וכך לשכנע את הנשים לשמור על צניעותן.

"הפאניות יכולה להשפיע אם תשדר שהמראה העדין הוא היפה ולא תתייחס אליו כאל אין ברירה והקרבה. תגובת אשת המקצוע חשובה לכל לקוחה מבוגרת כצעירה", נכתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר