לצאת לקניות בסופר כבד עליך? אתה לא לבד

חווית הקניה בארץ, מה נגיד ומה נאמר. הסופרמרקט נתפס כמקום הכי פחות מזמין, מתיש ומייגע. התורים האינסופיים בדרך לקופה המיוחלת, השוטטות המעייפת אחרי המוצר היחידי שנשאר ברשימה, ובסוף גם לסחוב הכול הבייתה. אז מה עושים? (צרכנות נבונה, שיווקי)

קניות בסופר מתישות ומייגעות. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הקניה השבועית היא מטלה מכבידה ומאיימת עבור כולנו. הנטייה הטבעית היא לדחות אותה עד כמה שמאפשר לנו המקרר.

רק לאחר שנגמרת קופסת התירס האחרונה שהחליפה את השניצל הצמחי שהחליף את חזה העוף, והבטן מתחילה לתת את אותותיה, ימצא האזרח העייף והרעב את דרכו אל הסופר השכונתי עם רשימה ארוכה של מוצרי צריכה חיוניים שמזה זמן רב הוא מנסה להסתדר בלעדיהם.

ובצדק. חווית הקניה בארץ אינה מן המשופרות.

הסופרמרקט נתפס כמקום פחות מזמין ומפנק יותר מתיש ומייגע. התורים הארוכים, השוטטות המעייפת בחיפוש אחר המוצרים המבוקשים, הצפיפות והלכלוך או לחילופין, ההליכה לאיבוד בתוך טורי אינסוף של מוצרים זהים, ויותר מכל החשבון הארוך והמאיים המתפרש על כמה מטרים הגונים המבשר בקול מר על חריגה הגונה נוספת הצפויה להופיע בסוף החודש בחשבון הבנק.

מתיש, ארוך ויקר.

ובכן, תמונת המצב העגומה הזו בהחלט יכולה להשתנות מהיום. תתחילו להתרגל למציאות שבועית נטולת עול הקניות. חברת "המחסן לצרכן" מתנדבת לעשות עבורכם את העבודה. היא מציעה פתרון כל כך פשוט ונוח, כמעט מתבקש. שמעורר את השאלה: איך לא חשבו על זה קודם?

ובכן, סביר להניח שחשבו אבל לא עשו.

חברת "המחסן לצרכן" מעמידה לרשותכם אתר נוח וידידותי לסביבה בו תוכלו לערוך אך קניותיכם בנוחות מרבית ובמחירים זולים במיוחד. האתר מחולק לקטגוריות מוצרים. ליד כל מוצר מצוין המחיר ואפשרות לבחירת כמות המוצרים.

כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על המוצר הנבחר והופ - לסל, מוזל, וחסל.

חסל סדר הקניות המתישות. השוטטות המייגעת, העמידה וההמתנה הממושכת בתורים. לא עוד להיסחב עם סלי קניות כבדים הביתה ועם מצפון כבד עוד יותר לאחר פריסת התשלום ל-7 תשלומים...

מהיום כל שתצטרכו לעשות הוא לפתוח את הארון והמקרר לראות מה חסר, להתיישב על הספה מול המזגן המפנק ובלחיצת כפתור להזמין את רשימת המוצרים שלכם שתוך זמן קצר יגיעו אליכם עד לדלת הבית.

חסכתם זמן. חסכתם כסף. לחץ כאן ותתחיל ליהנות מהקניות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר