פרסום ראשון

"הלווין החדש" של שיעורי הגאון רבי מאיר מאזוז

בישיבת "כסא רחמים" פיתחו מקלט ייעודי שישדר את שיעוריו של הגאון רבי מאיר מאזוז - ללא צורך בגלישה באינטרנט, הן לבתי כנסת והן לבתים פרטיים שיבקשו לצפות בשיעור (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר מאזוז (צילום: עזרא טרבלסי)

פרסום ראשון: בישיבת "כסא רחמים" משיקים מקלט ייעודי שיאפשר צפייה בשיעורו השבועי של ראש ישבת "כסא רחמים" ומנהיג מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מאזוז, ללא צורך בגלישה באינטרנט.

לפני מספר חודשים החל רדיו "קול ברמה" להעביר מדי מוצאי שבת את השיעור של הרב מאזוז העוסק בענייני הלכה ואגדה ונמסר בבית מדרשו 'אהבת תורה' בבני ברק. השיעור, זכה לאחוזי האזנה גבוהים ביותר לאותה שעה בסקר TGI ומשודר במקביל גם באתר האינטרנט של הישיבה.

שיעורו של הגר"מ מאזוז נמסר במקביל לשיעורו של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף המשודר ברדיו 'קול חי' וברשת 'מורשת' וכן מועבר בבתי כנסיות ברחבי הארץ במסגרת הלווין, כהמשך לשיעורו של אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

ל"כיכר השבת" נודע כי בחודש האחרון פעלו גבאי הרב כדי לפתח מקלט שיאפשר לשדר את השיעור בבתי כנסת בארץ ובעולם, וכן בבתי תלמידים, שלא מעוניינים להשתמש ברשת האינטרנט.

בימים האחרונים פותח עבור הישיבה מקלט ייעודי שתפקידו לשדר בשידור חי את שיעורי הרב מאזוז, במיוחד את השיעור השבועי במוצאי שבת, זאת כחלק מהניסיון למתג את "השיעור השבועי" של הגר"מ מאזוז כדוגמת השיעור השבועי בלווין של הראשל"צ.

גורם המעורה בנושא סיפר ל"כיכר השבת" כי "כיום ישנם קרוב לעשרים נקודות שידור ברחבי הארץ בבתי הכנסיות, שם רצו מכשיר שלא תהיה בעיה של גלישה באינטרנט. המכשיר מתחבר ישירות למסך או מקרן ללא צורך במחשב והוא ישדר רק את השיעור השבועי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר