הכי גרועה בעולם

גם בחודש הזה - אל על איחרה ברוב טיסותיה

חודש אחר חודש הנתונים המקוממים הללו חוזרים על עצמם: כ-65 אחוז מטיסותיה של חברת התעופה ה"לאומית" לא המריאו/נחתו במועד עליו התחייבו לנוסעים (תחבורה, תעופה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אל על, שירות גרוע (צילום: משה שי/פלאש 90)

במהלך החודש האחרון, כך לפי הנתונים הרשמיים המתפרסמים היום (חמישי), שוב "זוכה" חברת 'אל על' בתואר המפוקפק - החברה המאחרת ביותר בעולם, בדירוג Flightstats הבינלאומי, המרכז באופן שוטף את כל הממצאים אודות התנהלות חברות התעופה בעולם. וכזכור, זהו לא החודש הראשון בו אלו הם הנתונים.

כשניגשים לבחון את ביצועי חברות התעופה הגדולות בעולם, נראה בבירור כי 'אל על' הוציאה רק 37 אחוז מתוך 3,107 טיסותיה הבינלאומיות בזמן, לעומת כ-65 אחוז מהטיסות - שיצאו באיחורים של רבע שעה ומעלה.

נתון מקומם נוסף, הוא שבממוצע, זמן העיכוב בהמראות אל על עומד על... 45 דקות. חברה נוספת שבולטת בזמני איחור משמעותיים היא פקיסטן איירלינס, שזמן האיחור הממוצע שלה הוא 76 דקות – אך רק 36 אחוז מטיסותיה מאחרות, פחות מאל על. חברת KLM - חברת התעופה הלאומית של הולנד, מציגה את הביצועים הטובים ביותר בזמני ההמראה, עם נתון מרשים של רק 9 אחוז איחורים בהמראות.

עוד עולה מהסיכום החודשי, כי במהלך חודש אוגוסט עברו בנתב"ג 2,178,087 נוסעים בכ-14 אלף טיסות בינלאומיות ופנים ארציות. תנועת הנוסעים הבינלאומית (תיירים וישראלים) עמדה על 2,136,398 נוסעים ומגלמת עלייה של למעלה מ-5% לעומת אוגוסט 2015.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר