"אני לא רוצה ללכת"

ילדה חרדית הופרדה מאמה בכפייה; קרוביה: "זה נזק רוחני"

ילדה חרדית שסיפורה של משפחתה עלה בעבר לכותרות בנסיבות מצערות, הופרדה מאמה ופרצה בבכי קורע לב. קרוביה הזהירו: "ההפרדה מהאם ושליחת הילדה למרכז רווחה - נזק רוחני" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה (צילום: Maya Levin / Flash 90)

קורע לב - הילדה הופרדה מאימה בבכיות: ילדה חרדית שסיפורה עלה לכותרות בעבר בנסיבות מצערות, הופרדה בימים האחרונים מאמה, לצורך העברתה למרכז חירום של משרד הרווחה לתקופה של חודש ימים, זאת בעקבות החלטה של בית המשפט בעניינה. הילדה, התגוררה עד כה עם אמה בעיר חרדית מוכרת.

ההחלטה של בית המשפט התקבלה בעקבות סכסוך משפחתי מורכב שנגע למשמורת על הילדה, ושהתגלגל בעבר למחוזות שהיו עלולים לפגוע בילדה.

ההפרדה בין האם והבת (באדיבות המצלם)

בתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת", נראית הילדה מחבקת את אמה וזועקת: "אני לא רוצה ללכת", זאת בעת שעובדי הרווחה מפרידים אותה מאמה על מנת להעבירה למרכז החירום הזמני.

קרובי משפחתה של האם ששוחחו עם "כיכר השבת", הביעו חשש כבד כי עצם העברתה של ילדה חרדית בגיל כה צעיר למרכז חירום שאינו תואם לרוח החרדית, עלול לגרום נזק בלתי הפיך לילדה ו"לדרדר אותה מבחינה רוחנית".

קרוביה של האם מביעים חשש מכך שהניתוק שאינו קל על הילדה, כפי שנראה בסרטון, עלול לגרום לה לנזקים פסיכולוגיים משמעותיים, כשהם טוענים כי "לא משנה כמה המצב המשפטי סבוך, אסור להעביר את הילדה שכל כך קשורה לאמה למקום שכזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר