המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בעזה ממשיכים לחפור בטירוף מנהרות, מנהרה מתחת למנהרה, שתי קומות, כדי לבלבל. הקב"ה ייתן להם רעידת אדמה, שכל המנהרות יתמוטטו עליהם (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

בורא עולם, מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, לפני ראש השנה יַרְאֶה דברים מופלאים וטובים למי שמגיע.

כל העולם בתסבוכות, תוהו ובוהו, גוג ומגוג ובבלבול נוראי. כולם פוחדים, חושבים שכדור הארץ השתגע. מדינות מסוכסכות ביניהן ובתוך עצמן. איתני הטבע תוקפים את העולם, רוחות קשות, שיטפונות קשים, רעידות אדמה, אש ושריפות, חום פה, קור שם והקדוש-ברוך-הוא אומר לעולם כולו: 'כדור הארץ לא השתגע. כל מה שאני עושה בעולם, כל הזעזועים הם כדי שייוולד עולם חדש'. אחרי ה'תוהו ובוהו' וה'גוג ומגוג' ייוולד עולם חדש. כל הדברים הקשים בעולם אלו סימנים, והכנה לעולם החדש, ובמקביל הורס בורא עולם את העולם הישן. יד ה' בדבר! כל מה שקורה בעולם הזה הוא בשליטה מלאה של בורא עולם! כשהמשיח יתגלה בפרהסיה, הכל יהיה טוב בעולם, הכל יהיה מסודר ועולם כמנהגו נוהג. כל העולם יחזור בתשובה, יהיה עולם של נתינה, שמחה וחיים לעולמי עולמים וזה יהיה בדור הזה!

הקדוש-ברוך-הוא אומר לארץ ישראל ולעם ישראל היהודים בארץ ישראל: 'נתתי לכם ארץ זבת חלב ודבש שיש בה הכל! יש בה נפט, מים, יהלומים, נחושת, ברזל, האדמה בה מבורכת ויש פרנסה לכולם'. ישראל תשווק לכל העולם וכל העולם יתחנן ויבקש את עזרתה של ארץ ישראל, יהיה צמא לעזרתה!

אנשים לא יודעים, שכמו שיש ניצוץ קדוש באדם שמחייה אותו, ניצוץ קדוש בבהמות ובעצים שמחייה אותם וגם באבנים - ארץ ישראל הטהורה והקדושה, היא הניצוץ הקדוש שמחייה את כל כדור הארץ! ארץ ישראל, מקום קטן בעולם, היא הניצוץ המחייה את כל כדור הארץ ואת כל מה שחי על פני כדור הארץ! היא המחייה את העולם ובזכותה העולם חי ויחיה – לא לפגוע בה ולא לגעת בה! כל מי שינסה לפגוע בארץ ישראל ולקחת או לתת חלקים מארץ ישראל, בורא עולם יפגע בו קשות ולא ייצא מזה לעולם.

בורא עולם אומר לכל יהודי: 'אתה צריך להבין, שאני בחרתי בכם להיות לי לעם, אז בבקשה לעבוד אותי, להתפלל שלוש תפילות ביום, לקיים את עשרת הדיברות ולקבוע עיתים לתורה'.

גבולות ארץ ישראל עטופים בעמוד אש, הקדוש-ברוך-הוא סוכך, מגן ושומר על ארץ ישראל וכולם שומעים ורואים שגבולות ארץ ישראל מוגנים ושמורים, אף אחד לא יכול להפתיע את ארץ ישראל! ובכל זאת, 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. כל הסימנים שאנחנו מקבלים בארץ ישראל, הם מאהבתו של ריבונו של עולם את ארץ ישראל והיהודים.

ברצועת עזה ממשיכים לחפור בטירוף את המנהרות, מנהרה מתחת למנהרה בשתי קומות, כדי לבלבל. הקדוש-ברוך-הוא ייתן להם רעידת אדמה בתוך המנהרות, שכל המנהרות יתמוטטו עליהם ותתקיים בהם הברכה: 'חרבם תבוא בליבם', 'קשתותם תישברנה' ויהרגו זה את זה. ברצועת עזה הם כאילו שקטים, כי עדיין לא גמרו את תשתית הלחימה שלהם. יהודים ישראלים, אל תחיו באשליות שהחמאס והפלסטינים אוהבים אתכם, זו הצגה אחת שלמה, שקר וכזב!

חברון מלאה מלאה בתחמושת ונשק מתחת לבתים. יש שם בסלעים מערות ומנהרות שמלאות בתחמושת.

במזרח ירושלים, ראש הנחש עוד חי, הוא עושה שטיפות מוח ומאמן את הערבים לפגוע ביהודים. יהודים לפקוח עיניים! תהיו זהירים, לא חלפה סכנת הסכינאים.

רוסיה, פוטין אוהב את ארץ ישראל ואת המוח היהודי. הוא אוהב את היהודים שהם עם קטן בארץ ישראל המחייה את כל העולם - וכל העולם נגדו.

ארצות הברית, הקדוש-ברוך-הוא יעלה את הנשיא שיאהב את ארץ הקודש ואת היהודים בארץ ישראל, הוא לא יאהב את היהודים החיים בארה"ב. משמיים ידברו עם המועמד בחלום ויגידו לו: אם אתה מבטיח לאהוב את ארץ ישראל והיהודים - תבחֵר. אם הוא יתחייב להם שיאהב את ישראל והיהודים - אז ייבחֵר.

מלך ירדן בצרות צרורות, לא יודע איך להפטר מהפליטים, רוצה להקים מדינה פלסטינית. הוא חי באשליות. מפעלים של יהודים בירדן - להתקפל ולהעביר לישראל.

תורכיה, בורא עולם לא שכח אותה! תהיה מהפכה בתורכיה. יש שם טרור קשה, כל משפחות התורכים שארדואן רצח, מתקוממות ומתעוררות למהפכה להרוג את ארדואן. תהיה מהפכה וכל עשרות מיליוני הפליטים יעברו מתורכיה לאירופה.

סוריה נמחקת, אין לה תקנה, נהרגים בלי סוף. כל מי שבא להילחם בסוריה מפסיד. אין מרוויחים בסוריה, כולם מפסידים.

חיזבאללה ונסראללה, אין להם מה לעשות. הם מחכים לעזרת איראן וסוריה. נהרגים להם הרבה ויש להם תחמושת שהם שומרים לשעת חירום.

איראן, כל פעם שידברו או ירצו לעשות משהו רע נגד ארץ ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יכה אותם במכת אש.

במצרים רעבים ללחם ורוצים לאכול תחילה את סיסי. כמעט חצי מצרים רעבים ללחם. יש במצרים מוסלמים קיצוניים, דאע"ש וחמאס שלא מוותרים לסיסי, יש בלאגן גדול. למראית עין הכל נראה טוב וזוהר.

מדבר סיני מלא בטילים מתחת לחול, את הכל מעבירים לרצועה עזה.

לעיראק אין עמוד שדרה, כמו סוריה בסגנון אחר, הכל מעורבב ומבולבל.

הסינים ערמומיים גדולים, צריך להיזהר מהם כמו מאש. הם רוצים לקחת את הפטנטים של היהודים כדי להחזיק את מיליארד ורבע בני האדם החיים בסין. לא יעזור להם כלום – סין תתמוטט.

בורא עולם מבקש מהיהודים בארץ ישראל: 'תפסיקו למכור פטנטים שאני בכבודי ובעצמי נותן לכם. כל פטנט ישראלי שתמכרו - הקונים יפלו והפטנט יפול. אני אקח מהפטנט את הברכה שלי והם יפלו'. הקדוש-ברוך-הוא נותן ברכה ליהודים, לגויים לא.

ביפן יימשכו רעידות האדמה.

האנטישמיות בעולם גדלה, גדלה וגדלה עד אין-סוף, עד שאחרון היהודים בעולם יגיע לארץ הקודש! החכם עיניו בראשו - יגיע לארץ הקודש. מי שעיניו במקום אחר - יפסיד. ימשיכו להגיע לארץ הקודש עולים יהודים חדשים בכמויות אדירות. יש פרנסה לכולם ויש לכל היהודים מקום לגור בארץ ישראל.

אנשי השוחד, גנבים, רמאים ואנשי זימה יתפסו במערומיהם. אנשי השוחד גורמים שהעולם לא יתחדש - המכה שלהם קשה ביותר.

הורים יהודים, תשמרו על ילדיכם משתייה חריפה, סמים הימורים והתבוללות.

ממשלת ישראל לא תיכנע ולא תשתכנע לתת חלקים מארץ ישראל הקדושה להקמת מדינה פלסטינית – אוי ואבוי!

יהודים, לא לצאת מארץ ישראל לקברים בחו"ל בכל חגי ישראל! תקיעת שופר בראש השנה בארץ הקודש היא הטובה ביותר, כי פתח השמיים הוא בארץ ישראל הקדושה! כל היהודים המתפללים בבתי הכנסת בארץ ישראל הקדושה, בראש השנה, יום כיפור, סוכות וחול המועד - תפילותיהם נשמעות ונענות ובורא עולם מחבק אותם!

רחל אמנו מבקשת מכל היהודים בארץ ובעולם להגיע אליה, ולאמהות והאבות הקדושים במערת המכפלה.

למתים יש שמחה גדולה, הם מחכים לתחיית המתים בכדי לראות את העולם החדש, את משיח צדקנו ובית המקדש השלישי! את המשיח יראו כולם, גם במציאות וגם בתקשורת מעל מסכי הטלוויזיה. פניו יֵרָאו בכל העולם וכל מה שיגיד, יִרְאו כולם בפרהסיה באותן שניות! כל בקשה טובה שיבקשו מהקדוש-ברוך-הוא וממשיח עבדו - תתקבל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר