הגר"מ מזוז במתקפה

"החניון בתל אביב קרס ו'עמוס 6' נהרס - בגלל חילול שבת"

ראש ישיבת כסא רחמים הגאון רבי מאיר מזוז מאשים כי חילולי השבת גרמו לקריסת החניון בתל אביב ולהתרסקות הלווין עמוס 6. "ראשי הממשלה צריכים להבין שהשבת לא תמחול" הזהיר (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מזוז לצד החניון שקרס (צילום: יעקב נחומי ופלאש 90. וידאו: כסא רחמים )

הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד', יוצא הערב (מוצ"ש) במתקפה חריפה נגד החינוך החילוני וחילולי השבת במדינת ישראל. לדברי הרב, הסיבה לקריסת החניון והתרסקות הלווין "עמוס 6" - הם חילולי השבת בישראל.

במהלך שיעורו השבועי הנמסר בבני ברק, התייחס הגר"מ מזוז לנושא חילולי השבת ואמר: "הם לא יודעים שהשבת בסוף תתבע את העלבון שלה. זה לא פעם ולא פעמיים קרה במדינה הזו".

הרב התייחס לפרשת 'המשחן' ואמר כי המשחן לא פעל בגלל שהועבר לישראל תוך כדי חילול שבת. כמו כן, לדבריו, לווין 'עמוס 6' התפוצץ בשל הכוונה לשגר אותו בשבת: "עמוס 6 הזה התפוצץ, השקיעו בו מאות מיליוני דולרים. למה? כי ההוא (עמוס 2. י"כ) וזה (עמוס 6. י"כ) לא, וזה לא בסדר".

"ראשי הממשלה צריכים להבין: השבת לא תמחול. מה שקרה השבוע הזה, אף פעם לא קרה דבר כזה. יש מהנדסים, יש פקחים. עשרות אנשים קבורים מתחת האדמה. הכל בא מכוון שמזלזלים בשבת".

בסיום השיעור התייחס הגר"מ מזוז לפרשת החייל היורה אלאור אזריה ואמר: "על פי דין תורה הוא פטור לחלוטין".

בנוסף, ראש ישיבת 'כסא רחמים' יצא במתקפה חריפה נגד החינוך הממלכתי ואמר: מ"מי ששולח את הילד שלו לחינוך ממלכתי צריך לדעת שהנכד שלו יכול להיות גוי. הממלכתי הזה - ילמד מה שילמד, הכל כפירה ולעג למה שכתוב בתורה".

הגר"מ מזוז הגדיר את החינוך הממלכתי כ"חינוך ארור". לדבריו: החינוך שלהם חורבן ושממה. אסור ללכת לכופרים, כל הדעות שלהם מסתכלים בחושך ובאפלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר