בחמישי הקרוב

ערב פיוטים וסליחות בקברו של שמואל הנביא

דווקא עכשיו שנגמרה עונת החופשות, זה הזמן לצאת ולחזות בנופי הארץ. הזדמנות פז ליהנות מהשקט בלי עומס המבקרים. כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים, באירועים המיוחדים של חודש אלול (טיולים)

סיור סליחות בציון קבר שמואל הנביא (צילום: דורון ניסים)

תמו ימי החופשה, הבחורים חזרו לישיבות, הקטנים כבר בגני הילדים ובבתי הספר.

דווקא עכשיו יש לכם הזדמנות יוצאת דופן לצאת לטייל ברחבי הארץ, לחוות את השקט והשלווה בלי העומס והפקקים האינסופיים.

חודש אלול מזמן חוויה מופלאה של סיורי סליחות ופיוטים, התרוממות נפש מול נופי ארצנו. כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים עם האירועים המיוחדים שצפויים לכם בחודש הקרוב.

סיור סליחות בנבי סמואל ביום חמישי הקרוב

מה קורה שם? מסע לאור שקיעה בציון קברו של שמואל הנביא, שמספק שילוב של עתיקות ותצפיות. אמירת סליחות ופיוטים ממגוון עדות בליווי כלי נגינה.

איך מגיעים? מכיוון ירושלים: נוסעים צפונה בשדרות גולדה מאיר (כביש 436). כחצי ק"מ אחרי רמות פונים ימינה על פי השלט החום המפנה לאתר. מכיוון תל אביב: נוסעים בכביש 443, חולפים על פני מודיעין ובצומת עופר פונים ימינה לכביש 436. חולפים על פני גבעת זאב ומיד אחרי צומת הר שמואל פונים שמאלה על פי השלט החום המפנה לאתר.

כמה זה עולה? מבוגר - 45 ש"ח, ילד - 30 ש"ח (כניסה לילדים מגיל 7 ומעלה). הנחות למנויים.

למה נבי סמואל? ציון קברו של שמואל הנביא נמצא במערת תפילה שישנן עדויות רבות על עלייה לרגל למקום פטירתו. אל קברו היו באים מירושלים, סוריה, מצרים ובבל. בהליכה לקברו נשמרו פיוטים מיוחדים. מעבר לקדושת המקום, תמצאו פינת טבע בלב הארץ: בתחומי הגן הלאומי מפוזרים מעיינות קטנים אשר מלווים בעצי בוסתן. במתחם תמצאו תצפיות על הרי בית אל, ירושלים ורכס הר חברון.

מה יש בסיור? ירידה עם עשישיות לאור ירח אל מעיין חנה, שם ליד המים החיים תשמעו על התחדשות ותשובה. בנוסף תגלו היכן היא רמה, גבעון והמצפה המקראיות. עם קינוח לעלייה לגג לתצפית מרהיבה על כלל האיזור. במהלך הערב תתקיים אמירת סליחות ופיוטים מובילים בליווי כלי נגינה במגוון העדות.

הרשמה מראש בטלפון 3639*

למידע נוסף על גן לאומי נבי סמואל לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר