מירב מיכאלי עוקצת:

"לא רק לש"ס מותר שיהיה בד"ץ בית יוסף"

יו"ר סיעת המחנה הציוני, מירב מיכאלי, עקצה בדף הפייסבוק שלה את השר אריה דרעי על דבריו בנוגע לעבודות בשבת וקראה לאישורה של ה"ההשגחה הפרטית" בירושלים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך פייסבוק. תמונה: מרים אלסטר / FLASH90)

יו"ר סיעת 'המחנה הציוני' ח"כ מרב מיכאלי, התייחסה למשבר עבודות הרכבת בשבת ועקצה את שר הפנים ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

בסרטון שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה אמרה: "אז כולם עושים מאמץ להרגיע את משבר השבת הגדול. והכי מעניין, אריה דרעי אמר בראיון ל'קול חי' 'החילונים יחליטו איזו שבת הם רוצים, אנחנו חיים במדינה חילונית, יהודית אבל חילונית'. מה? לא הבנתי".

"כלומר, אני מאוד שמחה שזה מה שדרעי אמר, זה גם מה שאני מאמינה בו. אבל אם זה מה שהוא חושב אז למה הוא עושה ההיפך, מנצל את הכוח הקואליציוני שלו לנסות לכפות מדינה לא חילונית?".

לדבריה: "מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי, היא עיר המקלט שלנו, היא אמורה להיות המקום הבטוח של כולנו, בשביל זה היא חייבת להיות חילונית. בשביל שהיא תאפשר לכל אחת ולכל אחד להיות יהודייה לפי דרכה. אבל זה נכון לא רק לגבי השבת, זה נכון לגבי הכשרות וזה נכון לגבי הגיור, זה נכון לקבורה וזה נכון כמובן לגבי הנישואים".

יו"ר סיעת 'המחנה הציוני' הוסיפה: "חייבם להיות במדינת ישראל נישואים אזרחיים, גם אם כולם וכולן ימשיכו ללכת לרב".

"כן, מר דרעי ידידי" פנתה מיכאלי: "במדינה יהודית חילונית מותר לא רק לאנשי ש"ס שיהיה להם בד"ץ בית יוסף, שהוא ממש נהדר. אלא גם לאנשי ירושלים שתהיה להם כשרות מיזם חברתי מהמם שקוראים לו 'השגחה פרטית', וכל אחד ואחת תבחר איזו כשרות מתאימה לה".

צפו בסרטון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר