"מגיע לילד הגיבור שלי שישמחו אותו"

הילד החרדי בוכה ממיטת חוליו: "רוצה בר מצווה שמחה!"

זהו סיפורו העצוב של נ', ילד חרדי, שמאושפז עם מספר גידולים ועבר טיפולים קשים, ומהבוקר - הוא לא מפסיק לבכות, הוא חושש שחגיגת בר המצווה שלו שתערך הערב תהיה... עצובה (משפחה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' באלול תשע"ו | 11.09.16
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נ', ילד חרדי, שאמור לחגוג הערב (ראשון) את שמחת בר המצווה שלו, מאושפז בבית החולים שניידר - שם הוא עובר ניתוחים בשל גידולים שהתגלו בגופו. אמו מספרת כי מהבוקר הוא לא מפסיק לבכות ורוצה לחגוג את בר המצווה, והאמא פונה בתחנונים לציבור לבוא ולחגוג עם הבן הגיבור שלה.

"מהבוקר הילד שלי בוכה, הוא כמעט שנה מאושפז במחלקת אונקולוגיה בשניידר עקב מספר גידולים בגופו, הוא קיבל טיפולים קשים ועבר ניתוחים (בחצי שנה האחרונה 2 ניתוחים). ולא בכה כמו שבכה הבוקר!", מספרת האמא.

"היום בערב יערך לו טקס הבר מצווה", היא מוסיפה, "טקס שהוא חושש מאוד שיהיה עצוב, לא הרבה חברים ובלי זמר שיבוא לשמח אותו".

האמא ממשיכה ומספרת: "אתם יודעים, (בעצם שלא תדעו) כשילד מנותק כמעט שנה מהחברים, והחברים שלו זה האחיות והרופאים האונקולוגים בשניידר, הסביבה האמיתית והבריאה קצת שוכחת אותו".

בקריאה נרגשת היא פונה: "מי מכם מוכן לבא ולעשות לו שמח, לשיר ולרקוד לו, לילד הגיבור שלי? מגיע לו, מבטיחה לכם שמגיע לו שישמחו אותו!".

בפוסט, פורסמו פרטי חגיגת בר המצווה שתערך הערב בצפת, כשמצוין שם כי יש במשפחה בת נוספת שחולה אונקולוגית.

לאחר פרסום הדברים ב"כיכר השבת", הוצפה המשפחה באלפי פניות, בעקבותיהן, הם ביקשו להעביר את המסר הבא: "הרבה אנשים מדהימים ומרגשים הודיעו שהם יבואו, האמא מרוגשת ומסרה תודה רבה לכולם! מי שהבטיח שיגיע לא לשנות את זה - כל השאר, כרגע יש מספיק משמחים! עם ישראל חי!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר