מזכרות לאירועים

חנות הדגל הראשונה של 'שמחונים' בבני ברק

לאחר ההצלחה הגדולה בירושלים, נערכים בחברת 'שמחונים' להשיק את החנות החדשה בעיר בני ברק, אשר בה יוצעו מגוון המזכרות ומוצרי 'שמחונים' במחירים מיוחדים. בחנות שתפתח בקרוב ברחוב רבי עקיבא בבני ברק יוצעו כל מוצרי 'שמחונים' הידועים במחירים משתלמים ובאווירה אקסקלוסיבית (צרכנות, שיווקי)

מזכרות לאירועים של חברת שמחונים (צילום: יחצ)

לאחר ההצלחה הגדולה בירושלים, נערכים בחברת 'שמחונים' להשיק את החנות החדשה בעיר בני ברק, אשר בה יוצעו מגוון המזכרות ומוצרי 'שמחונים' במחירים מיוחדים.

חברת 'שמחונים' מפיקה, מעצבת ומייצרת קולקציות מזכרות חדשות תחת עיצובי אוירה שונים המתאימים את עצמם לכל אירוע לפי סגנון וצבע: מזכרות לחתונה, שבת חתן, שבע ברכותמתנות לחתן ולכלה, לבר ובת מצוה, מזכרות לברית, לדינרים וכנסים וכן מזכרות לאירועים הנערכים בסמיכות לחגים וימים טובים אחרים.

מזכרת מהודרת מבית 'שמחונים' ידועה כמשדרגת את האירוע וככזו שתהפוך אותו לבלתי נשכח. המזכרות סידורי התפילה והמחזורים של 'שמחונים' קנו לעצמם מקום של כבוד בכותל המזרח, כאשר העיצוב המוקפד לצד הדיוק המושלם בכל נוסחי התפילות, הביא לרבבות לבחור את המוצר מבית 'שמחונים' ככזה שילווה אותם ביום יום כמו גם בחגים, בשמחות ובאירועים.

החנות החדשה של 'שמחונים' שתפתח בקרוב ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, תהיה רחבת מימדים ותאפשר לציבור להתרשם ממגוון המוצרים באווירה יוקרתית ואקסקלוסיבית.

השקת חנות חדשה בבני ברק. צילום: יחצ

בחנות יוצעו כל מוצרי החברה ובהם סידורים ותהילים בגדלים שונים ובעיצובים מרהיבים וכן מגוון רחב של מתנות ומזכרות לאירועים שונים ובהם לוחות שנה, מגנטים ומזכרות מיוחדות וקולקציה של מוצרים משלימים, מעמד לברכונים, כסוי לגפרורים ועוד מגוון מוצרים איכותיים מבית 'שמחונים'.

החנות שתפתח בימים הקרובים במעמד רבנים ואישי ציבור, תציע לרגל הפתיחה, מגוון מוצרים במחירים בלעדיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר