המאבק על השבת

הגר"מ מזוז: ברק היה רוה"מ הכי קצר בגלל חילול שבת

בשיחה שמסר בבית מדרשו, הסביר הגאון רבי מאיר מזוז מדוע כהונתו של אהוד ברק כרה"מ הייתה הקצרה ביותר: בגלל חילול השבת ב'משחן'. "כל מי שנלחם בשבת - קיבל עונש" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי ופלאש 90)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז, התבטא במהלך שיעור שמסר בבית מדרשו ואמר כי אהוד ברק שימש בתקופה הכי קצרה כראש ממשלה - בגלל חילולי השבת בפרשת 'המשחן', פרשה שהוא היה במרכזה כראש ממשלה.

במהלך שיעורו אמר הגר"מ מזוז: "ראינו כמה פעמים. כל מי שנלחם בשבת - קיבל את העונש שלו. אהוד ברק בזמנו עשה את 'המשחן', כמה זמן נשאר על ממלכתו?".

לדבריו: "יש סיכויים שאולי הוא יחזור עכשיו. אהוד ברק יחזור להיות ראש ממשלה, יוריד את הכרס וכו', אבל הוא נשאר ראש ממשלה פחות מכולם. שנה ורבע. זה שאמר שהוא ראש ממשלה של כולם. בזמנו היה המשחן, דווקא בליל שבת".

על הניסיון לפתוח את המרכולים בשבת אמר ראש הישיבה: "הם גם לא חושבים שיש מאות, אולי אלפי יהודים בת"א, שהם רוצים לשמור שבת. ועד כה שמרו שבת, ועכשיו כופים עליהם, אומרים כפיה דתית? זו כפיה חילונית, כופים אותן שיפתחו בשבת. כי אחרת לא יעמדו בתחרות. אז אין להם לא חול ולא שבת. אין להם מנוחה. והכל בשם החוק המשונה שכל ראש עירייה יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה גורם לחרון אף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר