10 דברים שנראים הרבה יותר טוב כשהם מבולגנים

אנחנו קוראים לזה "היופי שבכאוס" - ולא תאמינו כמה שזה יפה ומלא השראה. הגלריה שמוכיחה: 10 דברים שנראים הרבה יותר טוב כשהם מבולגנים (עיצוב פנים, סטייל)

חדר מבולגן יכול להכניס ללחץ ועצבים, אבל חדר מסודר למשעי בלי אף חפץ מיותר נותן תחושה סטרילית ומרוחקת. הפתרון? איזון נכון בין סדר לנקודות "מבולגנות" כדי להכניס לחלל את הטאצ' האישי שלכם ולהימנע מעומס יתר.

הנה 10 מקרים בהם קצת בלגן מוסיף המון ומעניק לחדר דקורטיביות נעימה:

1. קוראים לקיר הזה, בו תמונות, מסמכים וציורים תלויים בערבוביה, "קיר השראה" - לא סתם. השראה באה לעתים רחוקות במקומות נקיים ומסודרים מדי. מניסיון.

2. היתרון לערימות מגזינים מבחדר? מלבד חומר לקריאה, הם יכולים לשמש כשולחן קטן למשקפיים, כוס מים, עט, פנקס ו...ספלים אינסופיים של קפה.

3. אפרופו מגזינים, ערימות ספרים עובדות באותו הקונספט.

4. ברצינות, היינו רוצים להיתקע בחדר כזה לנצח.

5. כמה פריטים אקראיים עשויים להיראות תלושים ולא קשורים, אבל כשמוסיפים להם עוד כמה חפצים שונים ומשונים, האפקט מקסים לגמרי.

6. ממש כמו ספר סקרפבוקינג, אפשר להשתמש בשטח ולהפוך את החדר לאלבום-גזירים, וכך לחיות מחדש את כל החוויות, הנסיעות וציוני הדרך בחיים.

7. מצעים תואמים לחלוטין זה בשביל בתי מלון. ערבוב של שמיכות, סדינים וציפיות במגוון צבעים, בדים וטקסטורות - זה בשביל האורחים האהובים עליכם.

8. הציגו בגאון את כלי המטבח על מדפים פתוחים (אבל את הסירים עם התחתיות השרופות כדאי להצניע).

9. נגיד את זה שוב: ספרים הם החומר הכי טוב לערימות. ערימות על ערימות על ערימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר