תיעוד

הגאון הרב שמעון אליטוב ביקר בארגנטינה

הרב שמעון אליטוב ערך ביקור מיוחד במוסדות חב"ד בארגנטינה. הרב אליטוב מסר שיעור בישיבה הגדולה ובישיבה הקטנה ובחן את תלמידי התלמוד-תורה • צפו בתיעוד (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ורבה של מבשרת ציון, הגאון הרב שמעון אליטוב ערך ביקור רשמי במוסדות חב"ד בארגנטינה.

מיד עם בואו של הרב אליטוב לבניין המרכזי של מוסדות חב"ד בארגנטינה קיבלו את פניו השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב צבי גרינבלאט ביחד עם חתנו השליח הרב חיים אוירכמן בפגישה אישית ומרתקת שדנה בנושאים הקשורים לכלל ובפרט בקשר בין השלוחים בתפוצות לבין הרבנות הראשית לישראל.

לאחר מכן התקבל בישיבה על ידי צוות הרבנים וראשי הישיבות ומסר בפני התלמידים שיעור מאלף על הגמרא הנלמדת בישיבה גדולה ובישיבה קטנה.

ביקור מרגש התקיים בתלמוד התורה שם בחן הרב אליטוב בחן מיוחד את תלמידי הכיתות הגבוהות בנוכחות צוות המחנכים ומנהלי המוסדות.

הביקור המיוחד השאיר חותם רב בפני התלמידים ובחורי הישיבה הלומדים בכל מוסדות החינוך של חב"ד בארגנטינה.

בפגישה עם השלוחים אמר הרב אליטוב: "לשלוחי הרבי בארגנטינה בראשות הרב גרינבלט, יש אמינות מיוחדת ברבנות הראשית. יודעים שלעולם לא תצא שגגה מתחת ידו של הרב גרינבלט ולכן מתייחסים בכובד ראש לכל חוות דעת או המלצה שמגיעה מכאן".

עוד אמר הרב אליטוב: "הייחודיות של השלוחים בבואנוס איירס היא שלמרות שהעיר גדושה בתורה וביהדות וישנם קהילות רבות וחשובות, הממלכה של ליובאוויטש, בתורה ובקירוב גם יחד, היא הדומיננטית והחשובה ביותר. לכל הקהילות יש דרך ארץ מיוחד לשלוחים והכל מכירים במהפך שהרבי חולל במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר