מתקפה

ח"כ יעקב מרגי מאשים: "יונה יהב ניסה לשחד אותנו"

השר אזולאי, הח"כים מרגי ואשר, מנהל המחוז החרדי ומנכ"ל החינוך העצמאי הגיעו לחיפה בשל המשבר בביה"ס "נתיבות משה". מרגי יצא בהתקפה חריפה נגד ראש העיר יהב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי ושר הדתות דוד אזולאי הגיעו הבוקר (שלישי) לסייר בבית הספר "נתיבות משה" שבקריית שמואל בחיפה, אשר 420 תלמידיו שובתים מאז תחילת שנת הלימודים וזה בשל טענתם כי ראש העיר יונה יהב מפלה אותם למרות שהמבנה לא יכול להכיל את התלמידים בשל מצבו.

בסיור השתתפו גם ח"כ יעקב אשר, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך איציק זהבי ומנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין.

בכניסה לבית הספר הפגינו ההורים והתלמידים במחאה על התעלמותו של ראש העיר יונה יהב עד כה מן הבעיה ועל סירובו להקצות מבנה חלופי לבית הספר. ההורים והתלמידים הניפו שלטים עליהם נכתב: "יהב - זה לא בית ספר, זה דיר" ו"יהב - למה אין לי בית ספר?".

במהלך הסיור אמר יו"ר ועדת החינוך, ח"כ יעקב מרגי, כי "ההורים של בית הספר נתיבות משה אינם אנשי מלחמות והם לא מבינים בפוליטיקה. אני קורא לשר החינוך: עינינו לא צרה. צריך שיהיה חינוך דתי וגם חינוך שלנו. ראש העיר יונה יהב ניסה לשחד אותנו בהקצאת מבנה לבתי הספר של שס כדי שנרד מהמאבק הזה, אבל זה לא יעזור לו. אותי לא מעניין שום דבר חוץ מילדי ישראל, לדאוג לילדים הללו למבנה ראוי".

מוועד ההורים של בית הספר נמסר: "כל מה שאנחנו מבקשים הוא מבנה ראוי לילדינו, שלא יסכן את שלומם ובטיחותם. לא נשיב את הילדים ללימודים עד אשר ראש העיר יונה יהב יידרש לנושא ויקצה מבנה חלופי לבית הספר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר