"בושה למשפחה ולרבי מליובאוויטש"

אישום נגד תוקפי הרב הבלין: השתוללו ותקעו בשופרות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שלושה מתוקפי רבה של קרית גת. על פי כתב האישום, הם הדפו את הרב, נכנסו בכוח אל הבית והשתוללו בתוך ביתו בצעקות מכפישות ותקיעות שופר (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילומים: באדיבות המצלם ושמוליק סופר - באדיבות COL)

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום באשקלון, כתב אישום נגד תוקפי הרב משה הבלין, רבה הראשי של קרית גת, בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, התקהלות אסורה, תקיפה סתם ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין חן עסיס לביא, הנאשמים - שלמה זלמן, יהודה לייב ומנחם מנדל, הגיעו במיניבוס מבית שמש לקרית גת לביתו של רבה האשכנזי של העיר, הרב משה הבלין, על רקע אישור בית הדין הרבני של חב"ד הסדר עם צה"ל בדבר גיוס תלמידי ישיבות.

השלושה, הדפו את הרב, נכנסו בכוח לדירתו, השתוללו, תקעו בשופרות, זרקו בתוך הבית כרוזים וצעקו לעברו שהוא - גנב, עוכר ישראל, בושה למשפחתו ולרבי מליובאוויטש, שהוא מוכר נשמות ומקבל עבורן 600 שקל, וכן שהוא מעביר ילדים על דתם ומוציא אותם לשמד, וכיוצא באלה.

כמו כן, תקפו הנאשמים את אשת הרב, והיא אף הופנתה לקבלת טיפול רפואי בעקבות האירוע.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את אחד מהם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו ובעניינם של שני הנאשמים הנוספים להאריך את מעצרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר