יד שניה

תכשיטי ושעוני ענבל אור עומדים למכירה

כונס הנכסים של יזמית הנדל"ן, ענבל אור, מעמיד למכירה פומבית חלק מתכשיטיה ושעוניה היוקרתיים שמוערכים בכחצי מיליון שקל, אך רק חלק מהכסף ילך לנושים (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ענבל אור (צילום: פלאש 90)

כונס הנכסים של יזמת הנדל"ן ענבל אור, שפשטה את הרגל מוציא למכירה פומבית שתתקיים בסוף החודש את תכשיטיה ובהם שעוני רולקס ושאנל, יהלומים וטבעות זהב. המכירה תתקיים ב-29 בספטמבר 2016 בחנות תכשיטי "יאנוש" במתחם הבורסה בר"ג. רוכשים פוטנציאליים יוכלו לראות אותם בתצוגה כבר מחר (ד') וכן באתרי האינטרנט של הכונס, עו"ד איתן ארז ושל החנות.

לפי הערכות כונס הנכסים שמסתמך על מומחים שבחנו את התכשיטים, המכירה אמורה להכניס לקופת הכינוס כחצי מיליון שקל. לדבריו, מדובר אך ורק בתכשיטים שנמצאו אצל צדדים שלישיים והועברו לידיו, וכי אור עצמה טרם מסרה לידיו את התכשיטים שנמצאים ברשותה.

צילום: מתוך ynet

בין רשימת הפריטים שהועמדו למכירה: טבעת זהב עם יהלום שחור, זוג עגילים משובצים באבני יהלומים, טבעות זהב משובצת ביהלומים, צמיד טניס מזהב לבן משובץ ביהלומים בצורת משושה, שעון רולקס זהב משובץ באבני רובי אדומות ושעון שאנל לבן משובץ יהלומים.

לפני שבועיים פורסם ב"כלכליסט" כי עו"ד ארז הגיע להסכמות עם היהלומן דן לוי שרכש מאור תכשיטים בהיקף של 63 אלף דולר. אור מכרה את התכשיטים בעוד עומד נגדה צו בית משפט האוסר עליה לעשות כל שינוי ברכושה, ובזמן שהחברות שהיו אז בשליטתה עמדו תחת צו הקפאת הליכים.

צילום: מתוך ynet
צילום: מתוך ynet

עו"ד ארז דרש מבית המשפט להורות ליהלומן להשיב לידיו את התכשיטים, ואף טען כי שוויים האמיתי נאמד במאות אלפי שקלים. לדברי הכונס, "סביר להניח שבשל הצורך המיידי של אור בכסף מזומן, היא מכרה את התכשיטים במחיר נמוך ביותר שאינו משקף את שוויים האמיתי".

במסגרת ההסכם נקבע כי עו"ד ארז יעמיד את התכשיטים למכירה פומבית, וכי מתוך הכספים שיתקבלו יקבל היהלומן לוי כ-64 אלף דולר בחזרה. כל סכום נוסף שיתקבל מעבר לכך יועבר לקופת הכינוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר