שלוש שנים אחרי

דיווח: המדביר יוסי ברקן יואשם בהריגת בנות משפחת גרוס

מעט שלוש שנים לאחר שהאחיות יעל ואביגיל גרוס נפטרו בעקבות רשלנותו של המדביר יוסי ברקן, פרקליט המדינה שי ניצן החליט להאשים אותו בהריגה. כך דווח בערוץ 2 (חדשות)

(צילום משפחתי)

כמעט שלוש שנים לאחר שהאחיות יעל ואביגיל גרוס נפטרו בעקבות רשלנותו של המדביר יוסי ברקן, שביצע ריסוס בבית המשפחה ולא התריע מפני סכנותיו, פרקליט המדינה שי ניצן החליט היום (שלישי) כי ברקן יועמד לדין פלילי באשמת הריגה, כך דווח הערב בחדשות 2.

על פי הדיווח, ההחלטה שהתקבלה על ידי פרקליט המדינה עצמו לאחר דיונים רבים, תגרום לפרקליטות להגיש בקרוב כתב אישום שיכלול שני אישומי הריגה כמו גם שני אישומי גרימת חבלה חמורה בגין הנזק הרפואי שנגרם לאחים חיים מיכאל שלמה ורפאל אייזיק גרוס בעקבות ההרעלה.

משפחת גרוס לאחר הבראת הבנים (צילום: באדיבות חדשות ערוץ 2)

כזכור, לפני כשנה הגישה משפחת גרוס תביעת מיליונים נגד ברקן, שערך את ההדברה בבית המשפחה, מרפאת "טרם", הרופא במרפאה שטיפל במשפחה, החברה שייבאה את חומר ההדברה ושלושה משרדי ממשלה - המשרד להגנת הסביבה, משרד החקלאות ומשרד הבריאות.

במשפחה העלו טענות קשות נגד מרפאת 'טרם' בירושלים ובכתב התביעה נכתב כי המרפאה והרופא שטיפל בשתי האחיות, התרשלו כשלא ביצעו את הבדיקות האלמנטריות שנדרשו ושילחו את הילדות לביתן אך ורק עם מרשם לתרופה.

מיד לאחר האסון עלו טענות נגד "טרם", לפיהן רופאי המרפאה שחררו את ילדי המשפחה ללא טיפול רציני. המדביר נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות ושוחרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר