לא שקט בצפון

הסורים מודים: שני תותחים נפגעו בתקיפה

חיל האוויר תקף מטרות של צבא סוריה כתגובה לזליגת פצצות המרגמה לעבר ישראל במהלך הלחימה במורדים הסוריים, היום המשטר מודה ומדווח על הפגיעה בתותחים שהותקפו (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הלחימה בסוריה מהצד הישראלי (באסל עווידאת, פלאש90)

גורם בצבא סוריה התייחס בסוכנות הידיעות הרשמית של המדינה לתקיפת חיל האוויר הישראלי אמש (ג') במרכז רמת הגולן הסורית, בתגובה לנפילת הפצ"מרים בשטח ישראל. "ישראל תקפה עמדת ארטילריה בעין אל-בורג' למרגלות החרמון הסורי בצד המזרחי. האזור הותקף באמצעות שני טילים ששוגרו ממטוס מתוך שטח ישראל. כתוצאה מכך אחד מהתותחים הושמד ותותח שני ניזוק".

הוא הוסיף והאשים כי: "התקיפה הישראלית היא במסגרת התמיכה בטרוריסטים מג'בהת א-נוסרה. זה ניסיון להביא להסלמה ולהכשיל את יישום הפסקת האש בין רוסיה לארה"ב".

כזכור, שעות ספורות לאחר ששלושה פצמ"רים שזלגו מהלחימה בסוריה נפלו בשטחי רמת הגולן בישראל, חיל האוויר הישראלי תקף באמצעות כלי טיס של חיל האוויר תותחים השייכים למשטר הסורי במרכז רמת הגולן הסורית.

מדובר צה"ל נמסר אמש כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה. צה״ל רואה במשטר הסורי אחראי לנעשה בשטחו, עם זאת לא יהסס לפעול גם מול גורמי התנגדות אחרים בסוריה".

אתמול בשעות הבוקר פרסם המשטר הסורי הודעות כוזבות על הפלת מטוסים ישראלים בסוריה. למרות הכחשות של צה"ל, כלי התקשורת בסוריה חגגו את ה"הפלות" המדומות במפגן הזוי של חוסר חיבור למציאות. דובר צה"ל אמר כי אכן נורו טילים נגד מטוסי חיל האוויר אך הם חמקו מהם בקלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר