נחשפה רשת הברחה שהעבירה רכבים מפורקים

כוחות הביטחון חשפו רשת הברחה אשר עסקה בהברחת רכבי שטח עבור הזרוע הצבאית של החמאס, כשהם מפורקים וארוזים בתוך משלוחים אחרים (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(תקשורת שב"כ)

בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי, משטרת-ישראל ומנהלת- המעברים במשרד-הביטחון, נחשפה ונעצרה רשת מבריחים, אשר עסקה בהברחת רכבי שטח מישראל לרצועת- עזה, דרך מעבר כרם- שלום לאורך תקופה ממושכת.

על פי החשד, רשת זו הבריחה בשנת 2016 יותר מ-100 כלי-רכב, לשימוש החמאס ברצועת עזה. הגורמים המרכזיים ברשת זו: סעיד מוצלח, פריס מוצלח ונוח מוצלח- אזרחים ישראלים, תושבי הישוב שגב שלום בנגב.

אנשי "הרשת" עסקו בפירוק של כלי הרכב, ובהסתרתם במטענים שהוכנסו לרצועת עזה תוך הסתייעות או הערמה על נהגי משאיות שהובילו את המטענים הללו. בחקירות הפרשה עלה כי אנשי "הרשת" ידעו כי הם פעלו עבור גורמים המשתייכים לחמאס.

הברחת רכבי שטח לרצועת עזה, כשהם מפורקים וארוזים במשטחי הובלה, נתגלה בשעת מעשה במעבר כרם שלום. שיטה זו לא הפתיעה את מערכת הביטחון והמחישה את היצירתיות בה פועל החמאס, עם סייעניו, במאמציו להצטייד ולהתעצם.

להערכת גורמי הביטחון, רכבי השטח מיועדים למנגנוני הביטחון ולזרוע הצבאית של חמאס (לאחר הרכבתם מחדש בתוך הרצועה) במסגרת החקירה, נתפס על ידי הרשויות, ציוד רב שהוכן לקראת הברחתו לרצועת- עזה.

עד כה נעצרו שלושה מעורבים. חקירות הפרשה נמשכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר