סערה

ח"כ באסל גטאס: "הדם שלנו מכסה את פרס"

ח"כ באסל גטאס תקף בחריפות את הנשיא התשיעי פרס, שנאבק על חייו, ואמר: "הדם שלנו מכסה אותו מכף רגל ועד ראש; הוא מעמודי התווך היהירים של המפעל הציוני" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הנשיא לשעבר שמעון פרס וח"כ גטאס (צילומים: בן קלמר והדס פרוש - פלאש 90)

סערה: ח"כ באסל גטאס תקף בחריפות את הנשיא התשיעי שמעון פרס, שבשעות אלו נאבק על חייו, ואמר: "בואו נזכור, לפחות במותו, את מהותו האמיתית כעריץ וכאחראי ישיר על פשעים ופשעי מלחמה שבוצעו נגדנו. על כן הדם שלנו מכסה אותו מכף רגל ועד ראש".

לדבריו: "האם סופו הבלתי נמנע של שמעון פרס מתקרב? אנחנו לא יודעים. לאיש יש שבע נשמות. אבל ללא ספק הוא נמצא בדרכו האחרונה. עלינו לזכור שהוא אחד מעמודי התווך היהירים של המפעל הציוני האימפריאליסטי ומפעל ההתנחלויות ואחד מהכי שפלים, אכזריים, קיצוניים וּותיקים ביותר מבחינת גילו ומבחינת התוצאות, מי שהביא הכי הרבה נזק ושפע של אסונות לעם הפלסטיני ולעמים במדינות ערב. זהו שמעון פרס שהצליח למרות כל התכונות האלו לגרום לו להצטייר כיונת שלום ואפילו קיבל פרס נובל לשלום".

בעקבות דבריו, הגיב ח"כ יואל חסון מ'המחנה הציוני' ואמר: "לפני שבאסל גטאס פוצה את פיו והוגה את שמו של שמעון פרס, כדאי שניגש לבחון את תרומתו הכבירה לחברה הערבית בישראל ולמדינה בכלל. אדם שלא מגיע לכנסת אפילו כדי לחמם את הכיסא שלו, משום שהוא עסוק רק ברדיפה אחר פרובוקציות. אדם שמבצע הונאה על הציבור הערבי ישראלי, שאותו הוא נטש, ופועל ללא הרף לחיזוק גופי טרור פלסטיניים.

ח"כ איציק שמולי הוסיף: "גטאס איש קטן ועלוב שכל תרומתו לפוליטיקה מסתכמת בזריעת שנאה ומדון בין אנשים, תמיכה בטרור ופרובוקציות זולות לקידום עצמי. הוא לא ראוי בכלל להוציא את שמו של פרס מהפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר