שגרה?

צה"ל תקף בעזה בתגובה לירי לעבר ישראל

צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר שטח מדינת ישראל במהלך הלילה. הרקטה נפלה בשטח פתוח ללא נפגעים או נזק (צבא וביטחון)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

דובר צה"ל מוסר כי הלילה (חמישי), תקף צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר שלוש מטרות המהוות תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע לעבר שטח המועצה האזורית אשכול מוקדם יותר הלילה שככל הנראה נפלה בשטח פתוח ללא נזק וללא נפגעים. למרות הירי לא הופעלה אזעקת צבע אדום משום שהשיגור בוצע לעבר שטח פתוח

מצה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה על מנת לשמור על השקט ביישובי הדרום".

ניתן לומר שמדובר כבר בהסלמה, לא בגלל גודל התקיפה אלא בגלל שמדובר כבר כמעט בדבר שבשגרה, כמעט מידי יום מבצע צה"ל תקיפות תגובה בעזה או בגבול הצפון בתגובה לירי לעבר ישראל אם כי יש להבדיל בין המקרים שכן בצפון מדובר בזליגת הלחימה מסוריה ואילו בעזה מדובר בירי מכוון לעבר ישראל.

בשני המקרים הבהירה ישראל בשבועות האחרונים כי היא אינה מוכנה לספוג ירי לעברה וכי היא מתכוונת להגיב במהירות ובתקיפות לכל מקרה כזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר