עדכון מבית החולים

"לילה שקט" עבר על הנשיא לשעבר שמעון פרס

נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, מאושפז עדיין במצב קשה. מלשכתו נמסר כי עבר עליו "לילה שקט" וכי "אין שינוי במצבו והוא ממשיך לקבל את הטיפול שקבעו רופאיו" (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שמעון פרס, הנשיא לשעבר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, מאושפז עדיין במצב קשה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, זה היום השלישי, מאז עבר אירוע מוחי.

מלשכת פרס נמסר הבוקר (חמישי) כי עבר עליו "לילה שקט". עוד נמסר כי "אין שינוי במצבו והוא ממשיך לקבל את הטיפול שקבעו רופאיו". בלשכתו מוסיפים לעדכן כי "בהמשך היום צפויות התייעצויות נוספות של הרופאים".

אתמול נמסר כי חל שיפור מסוים במצבו של הנשיא לשעבר והוא הוגדר "קשה ויציב". רופאיו מסרו כי "הוא קצת יותר ערני, אנחנו מתרשמים שמצבו הנוירולוגי קצת יותר טוב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש לבקר את פרס בבית החולים. נתניהו דיבר באריכות עם המשפחה ועם הסגל הרפואי ודרש בשלומו של הנשיא לשעבר פרס.

נתניהו לאחר ביקורו אצל פרס (צילום וידאו: אבי חי - ynet)

"אני חושב שאני מדבר בשם כל עם ישראל", אמר נתניהו, "גם בשם רבים מחוץ לישראל, שמרגישים הערב הקלה מסוימת. אצלי ואצל רעייתי, אני יכול להגיד לכם, ההקלה גדולה, כי הערב הוא יותר טוב מאתמול בערב, ובעזרת ה' מחר בערב הוא יהיה יותר טוב מהיום בערב".

לדבריו: "אבל, כמו שהגדרנו את זה, זה ניווט בשטח ממוקש, אבל אני התרשמתי שיש פה בבית חולים "שיבא" צוות יוצא מן הכלל של רופאים ורופאות, מטפלים ואחיות, צוות יוצא מן הכלל שמטפל באדם יוצא מן הכלל".

ראש הממשלה סיים את דבריו ואמר: "התפילה שלי לפחות התחזקה היום כשראיתי את הטיפול המסור וגם את סימני התקווה. כמובן, זה מוקדם מדי לומר זאת, ואנחנו נמשיך כולנו לקוות ולהתפלל, ולסמוך עליכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר