הקטל בכבישים נמשך

הרוגה ושני פצועים קשה בתאונה בצפון

הכבישים ממשיכים לדמם: בתאונה חזיתית בין רכב פרטי למסחרי בכביש 70 סמוך למושב נתיב השיירה נפצעו חמישה בני אדם. צוותי כיבוי חילצו את הפצועים וכוחות הרפואה קבעו את מותה של אחת מהם ופינו את השאר, בהם שניים בני 60 במצב קשה, לבית החולים. במשטרה בודקים איזה מכלי הרכב סטה מנתיבו

אחיה ראב"ד, ynet | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כבאות אש והצלה מחוז חוף)

אישה כבת 70 נהרגה וארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בהם שניים באורח קשה ושניים קל, בתאונת דרכים חזיתית שאירעה הערב (ה') בכביש 70 בין הכניסה לשיח' דנון למושב נתיב השיירה. צוותי כיבוי חילצו את ההרוגה והפצועים שנלכדו באחד הרכבים. צוות מד"א אשר קבע את מותה של האישה ופינה יחד עם צוותי אמבולנסים של חברת "חיאן" את הפצועים למרכז הרפואי לגליל בנהריה. בעקבות התאונה נחסם כביש 70 לתנועה בין ירכא לשיח דנון. הנהגים מתבקשים לפנות לדרכים חלופיות.

מחקירה ראשונית של אגף התנועה במשטרה עולה כי מדובר בתאונה חזיתית בין רכב פרטי לרכב מסחרי. היא נגרמה כתוצאה מסטייה מנתיב של אחד מכלי הרכב, וכעת נבדק איזה רכב סטה. מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי ארבעה פצועים הובאו למקום: גבר ואישה כבני 60 במצב קשה, אישה כבת 50 במצב בינוני וצעיר בן 24 במצב קל.

קטע כביש 70 בין צומת כפר יאסיף וצומת כברי, נחשב לכביש אדום. בעשור האחרון אירעו בו מאות תאונות שבהן נהרגו עשרות בני אדם. הקטע הדרומי יותר של הכביש, בין צומת אחיהוד ליגור, הורחב בשנים האחרונות ומספר התאונות בו ירד.

לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו בכבישי ישראל 260 בני אדם לעומת 255 בתקופה המקבילה אשתקד. מניין ההרוגים מתחילת חודש ספטמבר עומד על 15 בני אדם. בחודש ספטמבר בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 11 בני אדם. ספטמבר אשתקד הסתיים עם 23 הרוגים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר