ביקור חולים

ריבלין ביקר אצל פרס: "אין קרב שלא יוכל לו"

נשיא המדינה רובי ריבלין הגיע לביקור אצל הנשיא התשיעי שמעון פרס המאושפז במצב קשה בבית החולים. "יחד עם העם כולו, נתפלל לשיפור במצבו של שמעון" אמר ריבלין בפתח ביקורו (ארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ליאור פז, ynet. תמונה: מארק ניימן, לע"מ)

נשיא המדינה רובי ריבלין הגיע הערב (מוצ"ש) לביקור אצל הנשיא התשיעי שמעון פרס המאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר אירוע מוחי שעבר. ריבלין התקבל על ידי מנהל בית החולים הפרופסור איציק קרייס.

"השבת יצאה לפני שעה קלה. אני בטוח שבשבת זו, בתפילות בית ישראל כולם, הייתה תוספת מעומק הלב, של תפילה להחלמתו של שמעון ידידי" אמר ריבלין. "שמעון אינו סמל, הוא נוכח כל כך ומוחשי בחיי היומיום של כולנו, בחיי כנשיא המדינה, ואני יודע שכל עוד הוא מחליט להלחם - אין קרב שלא יוכל לו".

לדברי ריבלין, "הגעתי כדי להיות עם המשפחה היקרה הזו, עם הצוות הקרוב של שמעון, שלא מפסיקה להודות באדיבות לכל אחד ואחד מהדורשים בשלומו. מהילד בן התשע ששולח ציור ועד האפיפיור בכבודו ובעצמו. באתי גם לחזק את הצוות הרפואי המופלא של בית החולים הזה, שעושה לילותיו ימים עבור שמעון כמו גם עבור כל אזרח אחר המאושפז כאן".

"מכאן, יחד עם העם כולו, נתפלל לשיפור במצבו של שמעון ונשלח הרבה כוחות למשפחה ולצוות הרפואי. אין לוחם גדול משמעון פרס, אם זה תלוי בו, הוא ינצח".

ריבלין קיבל סקירה מדוקדקת על מצבו של פרס מהרופאים המטפלים בו, בראשם ד"ר ילנה מישור מנהלת טיפול נמרץ נוירוכירוגית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר