פיגוע דקירה באפרת

מחבל הסתתר בתוך שיח, קפץ על קצין מילואים ודקר אותו

מחבל ערבי חדר במהלך הלילה ליישוב אפרת, הסתתר בתוך שיח ובבוקר קפץ לעבר קצין מילואים ודקר אותו. הקצין נפצע באורח בינוני. המחבל נורה בידי לוחמי צה"ל ונפצע באורח אנוש (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע והסכינים (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

מחבל ערבי חדר הבוקר (ראשון) ליישוב אפרת ודקר קצין מילואים של צה"ל בעמדת הש.ג. של היישוב. הקצין, מפקד פלוגה במילואים שאחרי על הגזרה, נפצע באורח בינוני, המחבל נורה ונפצע אנוש.

מפרטים ראשונים עולה כי המחבל חדר כבר באמצע הלילה, בסביבות השעה 2, ליישוב. כוחות צה"ל הוקפצו וערכו סריקות ובשעה 4:00 לפנות בוקר הוקפצו שוב בשל זיהוי באמצעי ההגנה האלקטרוניים של היישוב.

החבל, הסתתר בתוך שיח ולא אותר בסריקות. בשעה 6 בבוקר, הוא נתקל בקצין ודקר אותו עם הסכינים שהביא.

קצין המילואים קיבל טיפל ראשוני בזירת הפיגוע ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

לוחמי צה"ל שהיו במקום ירו במחבל ופצעו אותו באורח אנוש. לוחמים נוספים פתחו בסריקות לשלול חשש להימצאות מחבלים נוספים בתחומי היישוב.

הפאראמדיקים של מד"א משה בניטה ועיסא דוויאת סיפרו: "ראינו צעיר כבן 30 בהכרה מלאה, הוא סבל מפצע דקירה בפלג גופו העליון , הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים כשמצבו הוגדר בינוני עד קשה, הוא תיקשר איתנו כל הדרך לבית החולים ומצבו היה יציב".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי "בנוסף לפצוע הדקירה, בן 30 במצב בינוני ובהכרה, אל יחידת הטראומה פונה גם המחבל מארוע הדקירה באפרת. מצבו בינוני, עם פצע ירי בראשו".

ממועצת אפרת נמסר כי "בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר זיהתה מערכת האבטחה הישובית דמות המסתובבת בטווח של כ-400 מטר מחוץ ליישוב. כיתת הכוננות של היישוב הוקפצה ויחד איתם כוחות צבאים. במהלך כל הלילה בוצעו סריקות רגילות.

"לפנות בוקר מחבל שהסתתר בתוך שיח קפץ ודקר קצין. הקצין פונה פצוע. המחבל נוטרל ופונה פצוע. על המחבל נתגלו מספר סכינים. אנו משבחים את כוחות הביטחון שמנעו פיגוע קשה. מערכת הביטחון של היישוב הוכיחה את עצמה. צר לנו שנדרשנו לבחינה זו אך בעזרת השם נמנע פיגוע קשה מאד".

עוד נמסר כי "כל תושבי אפרת כולל תושבי הזית יכולים לצאת מהבתים. מוסדות החינוך יפתחו כרגיל. השמירה במוסדות החינוך בזית תתוגבר".

(קבוצת "מדברים תקשורת")
(קבוצת "מדברים תקשורת")
(קבוצת "מדברים תקשורת")

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר