תביעה נגד סמסונג: הנוט 7 התפוצץ לי בכיס

תביעה ראשונה נגד ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג, לטענת הלקוח התובע, מכשיר הגלקסי נוט 7 התפוצץ בכיסו וגרם לו לכוויות ברגלו ובאצבעותיו (חדשות הטכנולוגיה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(סמסונג)

תביעה ראשונה נגד ענקית הטכנולוגיה, סמסונג בשל פיצוץ של מכשיר הנוט 7 בכיס התובע. ג'ונתן סטרובל, תושב פלורידה, הגיש תביעה נגד החברה לאחר שלטענתו מכשיר סמסונג נוט 7 התפוצץ בכיסו וגרם לו לכוויות ברגל ובאצבעות, כשניסה להוצוא אותו מהכיס. כך על פי דיווח של רויטרס. המכשיר התפוצץ, לדבריו ב-9.9, בזמן ששהה בחנות בפאלם ביץ'.

כזכור, סמסונג עצרה את מכירת הנוט 7, יזמה איסוף של כל המכשירים שנמכרו בשבועות האחרונים, והפצירה במי שקנה את המכשיר לכבות אותו מיד ולהחזיר אותו תמורת מכשיר חלופי, או לקבל עליו החזר כספי ובכל מקרה הבטיחה פיצוי של 25 דולר ללקוח בהחזר לחשבון החודשי, או בשובר קניה. מדובר כרגע במעל מיליון מכשירים שנמצאים בידי לקוחות בארה"ב בלבד

מדובר במכשיר שהפך לפופולרי במהירות, חודש אחרי ההשקה 2.5 מיליון מכשירים נמכרו, אך 130,000 מהם כבר הוחזרו לחברה, 92 דיווחים הגיעו על סוללות שהתחממו, 55 דיווחים על נזקים לרכוש (כולל שריפת ג'יפ), ו-26 דיווחים נמסרו על כוויות ופציעות, 60 אחוז זה המקסימום שאפשר להטעין אליו. ועכשיו כאמור מגיע גם תור התביעות.

סמסנוג אמורה לחזור ולמכור את הנוט 7 ביום רביעי הקרוב ולספק מכשירים, אולם דיווחים ברשת מצביעים על דחיה של שבוע נוסף. ההשקות של הנוט 7 נדחו בכל רחבי העולם. בישראל המכשיר טרם נמכר רשמית, ולא נמסר עדיין מתי יושק כאן אם בכלל כשבחברה מנסים לזרז את הוצאת הדגם הבא כדי לצמצם את הנזקים של הנוט 7.

סמסונג מסרה לרויטרס שאינה מגיבים לתביעות שנמצאות בדיון, ובכל מקרה קוראת ללקוחות להחזיר את הנוט 7 שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר