תבע את העירייה כי... קראה לרכבו גרוטאה

ביהמ"ש נאלץ להתמודד עם תביעה של תושב חולון שתבע את העירייה בטענה שפגעה בו כאשר הצמידה לרכבו הודעה עם המילה "גרוטאה". ביהמ"ש המליץ למחוק את התביעה (רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צורי שחורי)

תושב חולון תבע את עיריית חולון על הוצאת לשון הרע לאחר שפקחי העירייה הדביקו את השלט "גרוטאה" על שמשת רכבו, שחנה בחניית הנכים שליד ביתו. "העירייה הדביקה על הרכב שלי הודעות שיש בהן לבזות ולהשפיל אותי", טען צורי שחורי ודרש 33,800 שקלים כפיצוי. בית המשפט לא השתכנע מהטענה והמליץ לו למחוק את התביעה, כך דווח ב"ידיעות אחרונות".

מדובר ברכב מסוג פיאט פונטו משנת 2001 שרכש לפני כעשור. בעדותו בבית המשפט אמר שחורי כי המכונית משרתת בקביעות אותו ואת רעייתו. "אני עושה לה טסט כל שנה", טען אם כי לא פירט את תדירות השימוש שלו בה.

לדברי שחורי, הוא נוהג להחנות את הרכב כחוק בחניית הנכה שלו. בנובמבר 2015 פקחי עיריית חולון החליטו שמדובר במכונית חסרת שימוש והדביקו על שמשת החלון את ההודעה: "לסילוק רכב גרוטאה: רכב זה חונה ללא תנועה זמן ממושך. הנך נדרש לפנות את הרכב". הפקחים ציינו בהודעה כי הם פועלים מתוקף חוק העזר למניעת מפגעים ולשמירה על הסדר ועל הניקיון.

שחורי טען בבית המשפט כי הצמדת השלט "גרוטאה" גרמה לו לבושה בקרב שכניו. "אנשים מסתכלים על הפתק שעל האוטו ואומרים 'מה קרה לשכן הזה, אולי משהו לא בסדר איתו'. זה פוגע בכבודי". עיריית חולון טענה להגנתה כי פעלה בהתאם לדין ולחוק שמירת הניקיון, ולפיו לאחר שנשלחה אל התובע דרישת כתב לפינוי הרכב בטרם סילוקו, מחויבת הרשות להדביק הודעה בדבר הסילוק במקום הנראה לעין.

לבסוף התובע ועיריית חולון ליבנו ביניהם את העניין: שחורי חזר לבית המשפט והודיע כי "אני מקבל בלב כבד את המלצת בית המשפט ומוחק את התביעה". נציגי העירייה מצידם הודיעו שהם מסכימים לוותר על הוצאות משפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר